5

عبدالعلی‌زاده: روزنه‌ای در انتخابات گشوده شده و نباید خود را به خواب بزنیم

  • کد خبر : 390001
  • ۰۴ تیر ۱۴۰۳ - ۲:۱۵

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، علی عبدالعلی زاده روز شنبه در همایش بزرگ مهندسان، کارآفرینان و فعالان صنعت، معدن و تجارت که در ستاد مسعود پزشکیان برگزار شد گفت: از کسانی که مردم را برای حضور چشمگیر پای صندوق رای دعوت کرده اند، تشکر می کنم. امیدوارم دولت پزشکیان در راستای تقدیر روند سرزمینی در […]

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، علی عبدالعلی زاده روز شنبه در همایش بزرگ مهندسان، کارآفرینان و فعالان صنعت، معدن و تجارت که در ستاد مسعود پزشکیان برگزار شد گفت: از کسانی که مردم را برای حضور چشمگیر پای صندوق رای دعوت کرده اند، تشکر می کنم. امیدوارم دولت پزشکیان در راستای تقدیر روند سرزمینی در کشور بتوانند حضور مردم در صحنه مدیریت در کشور را نهادینه کند.

وی افزود: در ۴۰ سال گذشته دولت‌های متعددیسرکار آمدند و هر کدام به اندازه توان خود تلاش کردند، اما نتوانستیم شاهد نهادینه شدن حضور مردم باشیم.

رئیس ستاد انتخاباتی پزشکیان با بیان این که روزنه‌ای گشوده شده و از این روزنه باید استفاده کرد، گفت: قهر برای زمانی است که شما امیدی به بهبود ندارید؛ وقتی روزنه ای گشوده شده و شخصیتی پاک دست و کارآمد با گذشته ای روشن توانسته به میدان بیاید نشستن و خود را به خواب زدن، ظلمی در حق ملت ایران است.

عبدالعلی زاده افزود: هرکس برای ایران نگران است باید از این فرصت استفاده کند و با حضور در پای صندوق رای یک بار دیگر سکانداری مدیریت اجرایی کشور را به یک انسان پاکدست و کاردان بسپارد.

source

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=390001

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]