3

آخرین «نوتیس» امباپه برای پی‌اس‌جی/ دعوا بالا گرفت!

  • کد خبر : 390747
  • ۰۷ تیر ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۲

به گزارش عصر چهارشنبه ایرنا، شبکه تلویزیونی ای‌اس‌پی‌ان به نقل از منابع آگاه مدعی شد که وکلای کیلیان امباپه، ستاره سابق پی‌اس‌جی و بازیکن فعلی رئال مادرید، با هدف دریافت مطالباتی که امباپه مدعی شده پی‌اس‌جی به او بدهکار است، آخرین اخطار(نوتیس) را برای پاریسی‌ها ارسال کردند. به نوشته ای‌اس‌پی‌ان این هشدار هفته گذشته به […]

به گزارش عصر چهارشنبه ایرنا، شبکه تلویزیونی ای‌اس‌پی‌ان به نقل از منابع آگاه مدعی شد که وکلای کیلیان امباپه، ستاره سابق پی‌اس‌جی و بازیکن فعلی رئال مادرید، با هدف دریافت مطالباتی که امباپه مدعی شده پی‌اس‌جی به او بدهکار است، آخرین اخطار(نوتیس) را برای پاریسی‌ها ارسال کردند.

به نوشته ای‌اس‌پی‌ان این هشدار هفته گذشته به دفتر پی‌اس‌جی رسید. امباپه ۲۵ ساله مدعی است که باشگاه پاری‌سن‌ژرمن حدود ۱۰۰ میلیون یورو به او بدهکار است.

ای‌اس‌پی‌ان نوشته پی‌اس‌جی دستمزد ماه‌های آوریل، مه و ژوئن و همچنین پاداش‌های فوریه را به امباپه پرداخت نکرده است.

در سوی مقابل، پی‌اس‌جی مدعی است که امباپه در ماه آگوست با هدف کاهش ضرر مالی باشگاه ناشی از جدایی او به عنوان بازیکن آزاد در پایان قراردادش در ماه ژوئن، از دریافت بخشی از مطالباتش صرف نظر و با باشگاه توافق کرده است.

به نوشته ای‌اس‌پی‌ان هیچ سند مکتوب و امضاشده‌ای دال بر این ادعا وجود ندارد. امباپه مدعی است که باشگاه پاری‌سن‌ژرمن پس از آنکه او تصمیمش برای جدایی از این تیم را اعلام کرده بود، تصمیم به عدم پرداخت دستمزد ماه فوریه تا مه گرفته است. مرد فرانسوی که هم‌اکنون تیم ملی کشورش را در یورو ۲۰۲۴ همراهی می‌کند، هفت سال در پی‌اس‌جی بود و سوم ژوئن به عنوان بازیکن آزاد راهی رئال شد.

source

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=390747

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]