1

مظلومی:امیدوارم پیروزی‌های ملوان تداوم داشته باشد

  • کد خبر : 15500
  • ۰۹ مهر ۱۳۹۰ - ۲۳:۱۱

ملوان سه توپ پشت دفاع ما انداخت که یکی از آنها پنالتی شد و دیگر تبدیل به گل شد. آن هم در حالی که ما نیمه دوم را خوب شروع کردیم و گل هم زدیم اما روی ضدحمله حریف گل خوردیم. پرویز مظلومی پس از شکست ۴ بر ۲ برابر ملوان انزلی در جمع خبرنگاران […]

ملوان سه توپ پشت دفاع ما انداخت که یکی از آنها پنالتی شد و دیگر تبدیل به گل شد. آن هم در حالی که ما نیمه دوم را خوب شروع کردیم و گل هم زدیم اما روی ضدحمله حریف گل خوردیم.
پرویز مظلومی پس از شکست ۴ بر ۲ برابر ملوان انزلی در جمع خبرنگاران گفت: قبل از هر چیز عذرخواهی می‌کنم که نتوانستم روز گذشته در نشست خبری شرکت کنم. اگر دقت کرده باشید امروز ۹۰ دقیقه روی نیمکت نشسته بودم که علتش کسالتی بود که داشتم. این پیروزی را به ملوان تبریک می‌گویم. شرایط برای آنها مناسب بود ولی برای ما نه.
او افزود: گل‌آلود بودن زمین کیفیت بازی را پایین آورد و نتوانستیم فوتبال تک‌ضرب که در قواره استقلال است را پیاده کنیم. ملوان سه توپ پشت دفاع ما انداخت که یکی از آنها پنالتی شد و دیگر تبدیل به گل شد. آن هم در حالی که ما نیمه دوم را خوب شروع کردیم و گل هم زدیم اما روی ضدحمله حریف گل خوردیم. البته روی پنالتی ملوان و اخراج بازیکن استقلال حرف دارم.
سرمربی استقلال تصریح کرد: با ۱۰ نفره شدن نظم استقلال به هم ریخت و آنها به گل چهارم رسیدند. تغییراتی هم که در تیم دادم برای این بود که بتوانم نظم تیمی استقلال را حفظ کنم. ما ۱۰ نفره شده بودیم و زمان زیادی هم تا پایان مسابقه باقی مانده بود. در این شرایط و این زمین ملوان بهتر بود و باید هم بهتر بازی می‌کرد. امیدوارم پیروزی‌های ملوان تداوم داشته باشد.
مظلومی وقتی با اعتراض خبرنگاران انزلی مواجه شد که چرا دیروز آنها را زیر باران نگه داشته و در نشست خبری شرکت نکرده گفت: ابتدای جلسه عذرخواهی کردم. من حتی نتوانستم در جلسه فنی با بازیکنان شرکت کنم. امروز هم ۹۰ دقیقه روی نیمکت نشسته بودم. هیچ وقت روی نیمکت نمی‌نشینم و چون مریض‌‌احوال بودم کنار خط نرفتم.
سرمربی استقلال در مورد اینکه در این تیم هر کس که اعتراض می‌کند در ترکیب اصلی قرارمی‌گیرد، گفت:‌ اصلاً اینگونه نیست. بازیکنان دیگری هم بودند که اعتراض کردند اما در استقلال بازی نکردند. در ضمن چه کسی اعتراض کرده که امروز بازی کرده است.
خبرنگاری گفت: میلاد میداودی و مظلومی در پاسخ اظهار داشت: میداودی بازیکن کلیدی ماست. امروز از او استفاده کردم و گل هم زد. او اعتراضی به نیمکت‌نشینی نداشت.
او در مورد شرایط مسابقه گفت: در حالی که ما در حمله بودیم مدافعان ملوان زیر دو توپ زدند که آن توپ‌ها پشت مدافعان ما پایین آمد و مهاجمان آنها با دروازه‌بان ما تک‌‌ به تک شدند. پژمان منتظری می‌گفت من به بازیکن حریف نخوردم ولی داور سخت‌گیرانه او را اخراج کرد. می‌توانست بازیکن ما را اخراج نکند. در ادامه با آوردن میثم حسینی سعی کردم بیشتر گل نخوریم.
سرمربی استقلال در مورد اینکه این تیم هم در بازی با تراکتورسازی و هم با ملوان گل‌های یک شکل خورده، گفت: به دنبال جذب یک مدافع هستیم. بازیکنی سر تمرین ما آمد اما مورد تأیید قرار نگرفت ما بازیکنان خوبی داریم اما گاهی اوقات مرتکب اشتباه می‌شوند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=15500

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر