2

تشکر قالیباف از انصراف قاضی‌زاده و زاکانی به نفع جبهه انقلاب

  • کد خبر : 390937
  • ۰۸ تیر ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۷

افق نیوز؛ به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری تسنیم، محمدباقر قالیباف نامزد انتخابات ریاست جمهوری طی نوشتاری در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی ایکس(توییتر سابق) از اقدام علیرضا زاکانی و سیدامیرحسین قاضی‌زاده‌هاشمی در کناره‌گیری از عرصه انتخابات به نفع جبهه انقلاب قدردانی کرد. قالیباف نوشته است: “از برادران عزیز آقایان زاکانی و قاضی‌زاده که مطالبات […]

افق نیوز؛

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری تسنیم، محمدباقر قالیباف نامزد انتخابات ریاست جمهوری طی نوشتاری در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی ایکس(توییتر سابق) از اقدام علیرضا زاکانی و سیدامیرحسین قاضی‌زاده‌هاشمی در کناره‌گیری از عرصه انتخابات به نفع جبهه انقلاب قدردانی کرد.

قالیباف نوشته است:

“از برادران عزیز آقایان زاکانی و قاضی‌زاده که مطالبات نیروهای انقلاب در راستای ایجاد ائتلاف و وحدت را لبیک گفتند، تشکر می‌کنم. روشنگری در خصوص پروژهٔ بازگشت به دههٔ نود و دفاع از میراث شهید رئیسی جز بامجاهدت آنها ممکن نمی‌شد. تا آخر ایستاده‌ایم تا دولتی کارآمد وانقلابی تشکیل شود.”

به گزارش تسنیم، قاضی‌زاده‌هاشمی شب گذشته و زاکانی نیز صبح امروز انصراف خود از صحنه انتخابات به نفع جبهه انقلاب را اعلام کردند.

انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری فردا جمعه ۸ تیر برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

source
تمام

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=390937

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]