3

نماینده ولی‌فقیه در کرمان: مجریان انتخابات به راهبردهای رهبر انقلاب پایبند بودند

  • کد خبر : 391578
  • ۲۳ تیر ۱۴۰۳ - ۸:۲۶

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی استانداری کرمان، حجت‌الاسلام و المسلمین حسن علیدادی سلیمانی روز یکشنبه در نشست فرمانداران و اعضای ستاد انتخابات استان باعنوان یازدهمین همایش ایران قوی افزود: بخشی از ماموریت استانداران و فرمانداران مربوط به انتخابات است و به عنوان فردی که از نزدیک چند انتخابات را تجربه کردم، شهادت […]

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی استانداری کرمان، حجت‌الاسلام و المسلمین حسن علیدادی سلیمانی روز یکشنبه در نشست فرمانداران و اعضای ستاد انتخابات استان باعنوان یازدهمین همایش ایران قوی افزود: بخشی از ماموریت استانداران و فرمانداران مربوط به انتخابات است و به عنوان فردی که از نزدیک چند انتخابات را تجربه کردم، شهادت می‌دهم شما در انتخابات‌های سه ماه گذشته به اصول مدنظر رهبر معظم انقلاب پایبند بودید.

وی بیان کرد: کار دشواری است که انسان نظر شخصی خود را در ماموریت محوله‌ دخالت ندهد و از نفوذ خود استفاده نکند.

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمان به چهار مولفه “سلامت، امنیت، رقابت و مشارکت” مدنظر رهبر معظم انقلاب در مورد انتخابات اشاره و تصریح کرد: انتخابات گذشته مجلس و ریاست جمهوری اخیر، جزو کارنامه درخشان دوره مدیریتی مسئولان دولت آیت‌الله رییسی است و با افتخار می‌توانید ادعا کنید که انتخابات سالم، با امنیت، مشارکت و رقابتی را برگزار کردید.

وی ادامه داد: نگاه عدالت‌محوری اجازه نداد کوچک‌ترین دخالتی به لحاظ اجرایی در ماموریت خود داشته باشید که نکته قابل تحسینی است.

علیدادی سلیمانی از جمله افتخارات جمهوری اسلامی ایران را مهندسی نبودن انتخابات آن عنوان کرد و گفت: نوعا در برگزاری انتخابات‌ها، دولت بعدی با دولتی که انتخابات را برگزار می‌کند، همسو نبوده است.

وی بیان کرد: نتایج انتخابات اخیر نشان داد که در امانت کامل، فردی که بیشترین رای مردمی را داشته باشد، رییس جمهور می‌شود؛ اما گاهی برخی داخلی‌ها به صورت ناجوانمردانه و خارجی‌ها خباثت‌آلود، اتهام مهندسی به انتخابات را می‌زنند.

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمان اظهارداشت: ۲ نگاه اخلاص و عدالت‌محوری در بدنه اجرایی دولت و استان، مسئولان ما را امر به این می‌کند که تا لحظه آخر مسئولیت همانگونه عمل کنند که اولین روز به کار گرفتند.

وی افزود: همه باید روزی مسئولیتمان را تحویل دهیم، اما اینکه چه چیز تحویل گرفتیم، چگونه عمل کردیم و چه چیز تحویل می‌دهیم برای دنیا و آخرت ما مهم است؛ لذا با قدرت و قاطعیت نهضت خدمت‌رسانی را که پرچمدار آن به صورت ویژه دولت شهید رییسی است، کامل جلو ببرید.

source

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=391578

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]