1

مشارکت ۵۳.۰۵ درصدی هرمزگانی‌ها در انتخابات ریاست جمهوری

  • کد خبر : 392010
  • ۲۵ تیر ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۴

محمدجواد خجسته روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در این دوره از انتخابات ۶۶۷ هزار و ۸۹۶ نفر از مردم هرمزگان مشارکت داشته و رای خود را به صندوق انداختند. وی بیان کرد: از بین این تعداد، آقای سعید جلیلی با کسب ۳۴۵ هزار و ۲۷۴ رای معادل ۵۳ درصد بیشترین […]

محمدجواد خجسته روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در این دوره از انتخابات ۶۶۷ هزار و ۸۹۶ نفر از مردم هرمزگان مشارکت داشته و رای خود را به صندوق انداختند.

وی بیان کرد: از بین این تعداد، آقای سعید جلیلی با کسب ۳۴۵ هزار و ۲۷۴ رای معادل ۵۳ درصد بیشترین آرای مردم هرمزگان را به خود اختصاص داده است.

رییس ستاد انتخابات هرمزگان اظهار کرد: آقای مسعود پزشکیان نیز با ۳۰۶ هزار و ۹۹۵ رای معادل ۴۷ درصد، آرای ماخوده در این استان را کسب کرده است.

خجسته در پایان از حضور و مشارکت پرشور مردم و تلاش تمام عوامل اجرایی، نظارت و امنیت استان هرمزگان در انتخابات ریاست جمهوری قدردانی کرد.

به گزارش ایرنا، با پایان فرآیند اخذ رای مرحله دوم انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در شامگاه جمعه و پس از شمارش و تجمیع کل آرا، طبق گزارش پایانی مسعود پزشکیان با ۱۶ میلیون و ۳۸۴ هزار و ۴۰۳ رای به عنوان منتخب چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران معرفی شد.

source

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=392010

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]