2

کاپیتان پرسپولیس در میان ۱۰ بازیکن خاطره‌ساز AFC؛ سیدجلال لیگ قهرمانان را زیبا کرد

  • کد خبر : 399847
  • ۲۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۷:۱۲

به گزارش ایرنا، سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا به مناسبت پایان دوران ۲۲ ساله لیگ قهرمانان آسیا و تغییر فرمت برگزاری بازی‌های باشگاهی در قاره کهن، نام ۱۰ بازیکن خاطره‌ساز این رقابت‌ها را اعلام کرد که در این میان نام سیدجلال حسینی مدافع اسبق تیم فوتبال پرسپولیس و مربی کنونی این تیم به چشم می‌خورد. سایت […]

به گزارش ایرنا، سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا به مناسبت پایان دوران ۲۲ ساله لیگ قهرمانان آسیا و تغییر فرمت برگزاری بازی‌های باشگاهی در قاره کهن، نام ۱۰ بازیکن خاطره‌ساز این رقابت‌ها را اعلام کرد که در این میان نام سیدجلال حسینی مدافع اسبق تیم فوتبال پرسپولیس و مربی کنونی این تیم به چشم می‌خورد.

سایت AFC در خصوص سیدجلال حسینی نوشت: مدافع وسط فوتبال ایران که بیش از ۱۰۰ بازی ملی و ۹ عنوان قهرمانی در لیگ برتر ایران با سه باشگاه مختلف کسب کرده بود، در سال ۲۰۱۸ بود که سرانجام شانس درخشش در صحنه لیگ قهرمانان آسیا را پیدا کرد.

کاپیتان پرسپولیس در میان ۱۰ بازیکن خاطره‌ساز AFC؛ سیدجلال لیگ قهرمانان را زیبا کرد

در ادامه این مطلب آمده است: کاپیتان پرسپولیس در مرحله یک هشتم نهایی و یک چهارم نهایی به ترتیب مقابل الجزیره امارات و الدحیل قطر گل‌های حیاتی را به ثمر رساند و علاوه بر اینکه در خط دفاعی بسیار خوب کار کرد، اما متأسفانه در فینال با تیمش شکست خورد. دو فصل بعد، حسینی دوباره تیمش را در فینال مقابل اولسان هیوندای هدایت کرد اما بار دیگر نتوانست عنوان قهرمانی را به دست آورد. نمایش‌های او در طول دوران حرفه‌ای، او را به یکی از بهترین‌ها تبدیل کرد. او یکی از مدافعانی بود که لیگ قهرمانان آسیا را زیبا کرد.

دژان دامیانوویچ، لی دونگ گوک، سالم الدوساری، عمر عبدالرحمن، کیون سان تایی، آی کسن، محمد نور، شینزو کوروکی و عبدالرزاق حمدالله ۹ بازیکن دیگر لیست AFC هستند.

از این پس به جای لیگ قهرمانان آسیا، لیگ نخبگان در بالاترین سطح فوتبال باشگاهی در آسیا برگزار خواهد شد. در این فصل تیم‌های پرسپولیس و استقلال به عنوان نمایندگان ایران در این رقابت‌ها حضور خواهند داشت.

source

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=399847

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]