1

مدرس فدراسیون فوتبال: تیم چادرملوی یزد خط دفاعی خود را تقویت کند

  • کد خبر : 401002
  • ۰۴ شهریور ۱۴۰۳ - ۱:۲۹

” جمال دهقانی ” روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تیم شمس‌آذر تیمی با انگیزه و دارای بازیکنانی آماده است و چادرملو مقابل آن در قدم اول باید دفاع خود را محکم کند تا گل دریافت نشود. وی با بیان اینکه هر ۲ تیم در هفته اول مقابل حریفان خود تن […]

” جمال دهقانی ” روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تیم شمس‌آذر تیمی با انگیزه و دارای بازیکنانی آماده است و چادرملو مقابل آن در قدم اول باید دفاع خود را محکم کند تا گل دریافت نشود.

وی با بیان اینکه هر ۲ تیم در هفته اول مقابل حریفان خود تن به شکست داده‌اند بیان کرد: این دیدار بخاطر شرایط مشابه کمی سخت و دارای اهمیت و حساسیت است.

این کارشناس فوتبال بیان کرد: تیم چادرملو برای اینکه لیگ را به خوبی سپری کند باید مقابل شمس‌آذر که نفراتی جوان و گمنام در اختیار دارد از اشتباهات خود به خصوص در خط دفاع بکاهد .

دهقانی تصریح کرد: خط حمله تیم چادرملو امروز باید چشم به موقعیت‌ها و ضد حمله بدوزد و برای رسیدن به گل با برنامه عمل کند که پیروزی در این دیدار برای ادامه لیگ خیلی اهمیت دارد.

وی گفت: تیم شمس‌آذر مقابل استقلال تهران در هفته اول لیگ برتر امسال نشان داد تیمی برنامه محور و خیلی آماده و قابل احترام است و بازی مقابل آن کار راحتی نیست.

مدرس فدراسیون فوتبال: تیم چادرملوی یزد خط دفاعی خود را تقویت کند

مدرس فدراسیون فوتبال بیان کرد: تیم چادرملو نیز نفرات خوبی دارد و تمرینات دقیقی را پشت سر گذاشته و اگر از بازیکنان خارجی خود استفاده کند برای رسیدن به هدف بهتر عمل خواهد کرد.

از هفته دوم لیگ برتر فوتبال کشور تیم چادرملو اردکان میزبان تیم شمس‌آذر قزوین است که با صلاحدید فدراسیون این مسابقه ساعت ۱۹:۳۰ امروز ( جمعه ) دوم شهریورماه جاری در تهران در ورزشگاه پاس قوامین برگزار می‌شود.

تیم چادرملو اردکان در هفته اول در اصفهان سه بر یک مغلوب فولاد مبارکه سپاهان شد.

تیم فوتبال چادرملو اردکان اکنون تنها نماینده استان یزد در لیگ برتر آن هم بعد از گذشت ۱۸ سال است.

۳۰ تیم فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی یزد در لیگ‌های کشوری حضور دارند و این استان با یک میلیون و ۲۵۰ هزار نفر جمعیت ۴۷ هیات ورزشی استانی، ۴۰۰ هیات شهرستانی و ۶۲ هزار ورزشکار زیرپوشش بیمه ورزشی دارد و صاحب ۲ هزار فضای ورزشی باز و مسقف در ۱۲ شهرستان است.

source

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=401002

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]