1

تساوی استقلال و ملوان در نیمه نخست

  • کد خبر : 401014
  • ۰۴ شهریور ۱۴۰۳ - ۳:۰۹

به گزارش ایرنا، تیم‌های استقلال و ملوان امروز (جمعه) از ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه سردار آزادگان به مصاف یکدیگر رفته‌اند. استقلال در دومین هفته متوالی ورزشگاه سردار آزادگان قزوین به مصاف ملوان رفته است، آبی‌پوشان پس از پیروزی در بازی نخست امیدواری زیادی دارند تا به برتری برسند و در هفته‌ای که رقیب سنتی‌شان متوقف […]

به گزارش ایرنا، تیم‌های استقلال و ملوان امروز (جمعه) از ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه سردار آزادگان به مصاف یکدیگر رفته‌اند.

استقلال در دومین هفته متوالی ورزشگاه سردار آزادگان قزوین به مصاف ملوان رفته است، آبی‌پوشان پس از پیروزی در بازی نخست امیدواری زیادی دارند تا به برتری برسند و در هفته‌ای که رقیب سنتی‌شان متوقف شده است فاصله امتیازی شان را با پرسپولیس به عدد ۴برسانند.

ملوان که با جذب بازیکنان سرباز تیمی پر ستاره را تشکیل داده در هفته اول از سد کل گهر گذشت و حالا به دنبال خلق شگفتی بزرگ هستند.

دقیقه ۷: اشتباه فاحش رافائل سیلوا باعث شد تا دروازه استقلال باز شود، مدافع برزیلی توپ را به رضا غندی پور تقدیم کرد تا این بازیکن با حرکتی تماشایی آرمین سهرابیان را از جریان بازی خارج کرده و با شوتی فنی توپ را به تور سید حسین حسینی بچسباند.

دقیقه ۹: ضربه محمد حسین اسلامی به شکل خطرناکی از کنار دروازه ملوان به بیرون رفت.

دقیقه ۱۰: پاس عالی جلال‌الدین ماشاریپوف به رامین رضاییان رسید اما شوت او توسط فرعباسی در دو مرحله مهار شد.

دقیقه ۲۰: ارسال دیدنی و تماشایی رامین رضاییان از سمت راست در دهانه دروازه با سر آرمان رمضانی برخورد کرد و توپ به شکل خطرناکی از کنار تیرک دروازه ملوان به بیرون رفت.

دقیقه ۳۲: سرنگونی آرنان رمضانیدر محوطه جریمه ملوان باعث شد تا داور به نشانه پنالتی در سوت خود بدمد، رامین رضاییان پشت توپ ایستاد و دروازه ملوان را باز کرد.

ترکیب استقلال:

حسین حسینی، رافائل سیلوا، آرمین سهرابیان، میلاد زکی پور، رامین رضاییان، روزبه چشمی، آرش رضاوند، علیرضا کوشکی، محمدحسین اسلامی، جلال‌الدین ماشاریپوف و آرمان رمضانی

ترکیب ملوان:

حبیب فرعباسی، سعید کریمی، محمدرضا رضایی، ابوذر صفرزاده، یونس اکبرپور، امید نورافکن، نیما انتظاری، رضا میرزایی، صادقی، رضا غندی‌پور و محمد عمری

source

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=401014

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]