0

نوری: در هفته چهارم باید به استقلال نمره داد/ سطح فنی اندونگ و کاکوتا بالاست

  • کد خبر : 401024
  • ۰۴ شهریور ۱۴۰۳ - ۴:۵۰

محمد نوری عصر شنبه در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایرنا با اشاره به تساوی آبی‌پوشان مقابل ملوان در هفته دوم لیگ برتر باشگاه‌های ایران اظهار داشت: گرچه استقلال ۲ امتیاز را در این جدال از دست داد اما نباید فراموش کنیم تازه ۲ هفته از مسابقات لیگ برتر سپری شده است و باید به این […]

محمد نوری عصر شنبه در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایرنا با اشاره به تساوی آبی‌پوشان مقابل ملوان در هفته دوم لیگ برتر باشگاه‌های ایران اظهار داشت: گرچه استقلال ۲ امتیاز را در این جدال از دست داد اما نباید فراموش کنیم تازه ۲ هفته از مسابقات لیگ برتر سپری شده است و باید به این تیم فرصت داد تا شکل واقعی خود را پیدا کند.

وی افزود: استقلال در روزی که در خط دفاع اشتباهات زیادی داشت، اما می‌توانست برنده باشد. به هر حال باید این نکته را در نظر داشت کسب چهار امتیاز از ۲ مسابقه چندان بد نسیت.

پیشکسوت استقلال اضافه کرد: اتفاق مثبت بازی با ملوان عملکرد اندونگ و کاکوتا بود. این ۲ بازیکن نشان دادند که از سطح فنی بالایی برخوردار هستند و می‌توانند در آینده به استقلال کمک زیادی کنند.

نوری ادامه داد: استقلال هنوز ترکیب اصلی خود را پیدا نکرده؛ ابوالفضل جلالی مصدوم است و مهرداد محمدی همچنان دوران مصدومیت را پشت سر می‌گذارد. اگر نکونام همه نفرات خود را در اختیار داشته باشد شرایط فرق خواهد کرد.

وی با اشاره به عملکرد خط دفاعی استقلال برابر ملوان گفت: بازی با ملوان روز خوب مدافعان استقلال نبود. عدم هماهنگی میان آرمین سهرابیان و رافائل سیلوا باعث شد تا دروازه استقلال باز شود. البته این اتفاقات برای هر خط دفاعی پیش می‌آید و آنها باید تلاش کنند تا در هفته‌های آینده عملکرد بهتری را به نمایش بگذارند.

بازیکن اسبق استقلال همچنین اضافه کرد: باید به استقلال فرصت داد. تیم واقعی جواد نکونام را باید از هفته چهارم به بعد ارزیابی کرد. من هنوز هم بر این باور هستم که استقلال در این فصل مدعی اصلی و جدی قهرمانی است.

source

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=401024

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]