1

مهاجم اتلتیکومادرید جانشین طارمی در پورتو شد

  • کد خبر : 401072
  • ۰۴ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۰

افق نیوز؛ به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از مارکا؛ ساموئل اومورودیون مهاجم نیجریه‌ای – اسپانیایی تیم فوتبال اتلتیکومادرید که از زمان پیوستنش به این تیم در سال ۲۰۲۳ حتی یک بازی هم برای آن انجام نداد؛ با قراردادی قطعی به تیم پورتو پیوست. اومورودیون ۲۰ ساله تابستان سال گذشته از گرانادا به اتلتیکومادرید […]

افق نیوز؛

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از مارکا؛ ساموئل اومورودیون مهاجم نیجریه‌ای – اسپانیایی تیم فوتبال اتلتیکومادرید که از زمان پیوستنش به این تیم در سال ۲۰۲۳ حتی یک بازی هم برای آن انجام نداد؛ با قراردادی قطعی به تیم پورتو پیوست.

اومورودیون ۲۰ ساله تابستان سال گذشته از گرانادا به اتلتیکومادرید پیوست اما همان سال به آلاوس قرض داده شد. او در این تیم ۳۵ بازی انجام داد و ۸ گل زد و عملکردش مورد توجه مسئولان باشگاه پورتو قرار گرفت.

قرارداد اومورودیون با پورتو ۵ ساله است و این باشگاه بابت او ۱۵ میلیون یورو به علاوه ۵۰ درصد از درآمد حاصل از فروش بازیکن به تیم بعدی‌اش را به اتلتیکومادرید خواهد پرداخت. همچنین گفته می‌شود که این قرارداد دارای بند فسخی ۱۰۰ میلیون یورویی است.

امورودیون در پورتو جانشین مهدی طارمی می‌شود که در پایان فصل گذشته به عنوان بازیکن آزاد به اینتر پیوست و پیراهن شماره ۹ که پیش از این در اختیار طارمی بود را خواهد پوشید.

انتهای پیام/

source

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=401072

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]