1

ستاره تیم ملی فوتبال آلبانی وارد تبریز شد

  • کد خبر : 401124
  • ۰۴ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۸:۱۲

به گزارش ایرنا از رسانه رسمی باشگاه تراکتور، سوکول چیکالشی، گزینه مدنظر تراکتور برای تقویت خط حمله، برای انجام مذاکرات نهایی صبح امروز – یکشنبه وارد تبریز شده و امروز به جمع تراکتورهای پیوست. او سابقه پوشیدن پیراهن تیم‌های بسا، کوکسی، اسکندربو کورچه و تیرانا در لیگ آلبانی، اینچئون یونایتد در لیگ کره جنوبی، آر […]

به گزارش ایرنا از رسانه رسمی باشگاه تراکتور، سوکول چیکالشی، گزینه مدنظر تراکتور برای تقویت خط حمله، برای انجام مذاکرات نهایی صبح امروز – یکشنبه وارد تبریز شده و امروز به جمع تراکتورهای پیوست.

او سابقه پوشیدن پیراهن تیم‌های بسا، کوکسی، اسکندربو کورچه و تیرانا در لیگ آلبانی، اینچئون یونایتد در لیگ کره جنوبی، آر ان کی اسپلیت در کرواسی، باشاک شهیر، بلدیه‌اسپور آق‌حصار، عثمانلی‌اسپور، گوزتپه و کونیااسپور در ترکیه و الخلیج در عربستان را در کارنامه دارد.

این مهاجم فصل گذشته، آمار ۱۲ گل و پنج پاس گل در تیم کونیا اسپور ترکیه از خود برجای گذاشته است. چیکالشی عضو تیم ملی کشورش است و تاکنون ۵۹ بار برای تیم ملی آلبانی به میدان رفته و ۱۳ گل هم به ثمر رسانده است.

به گزارش ایرنا، اکنون تراکتور چهار امتیازی در رده دوم جدول لیگ برتر فوتبال کشور قرار گرفته است.

معرفی سرمربیان تیم‌های امید، جوانان و زیر ۱۸ سال تراکتور

سرمربیان سه تیم آکادمی فوتبال تراکتور معرفی شدند.

به گزارش رسانه رسمی باشگاه تراکتور، با نظر نناد نیکولیچ مدیر آکادمی باشگاه، «یوسف بخشی‌زاده» به‌عنوان سرمربی تیم امید، «رامین محمدپور» به عنوان سرمربی تیم جوانان و «علی صالح پناهی» به عنوان سرمربی تیم زیر ۱۸ سال معرفی شدند.

source

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=401124

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]