1

پرداخت پول گندم‌کاران و حقوق بازنشستگان در اولویت کار دولت

  • کد خبر : 401136
  • ۰۴ شهریور ۱۴۰۳ - ۲۱:۰۶

به گزارش خبرگزاری تسنیم، شهرام دبیری معاون پارلمانی رئیس جمهور با اشاره به آغاز کار فعالیت دولت چهاردهم تصریح کرد: از نمایندگان مجلس قدردانی و تشکر می‌کنم که به پیام وفاق ملی رئیس جمهور جواب مثبت دادند و به کل کابینه رأی مثبت دادند، امیدواریم دولت و مجلس با وفاق ملی و همکاری یکدیگر و […]

به گزارش خبرگزاری تسنیم، شهرام دبیری معاون پارلمانی رئیس جمهور با اشاره به آغاز کار فعالیت دولت چهاردهم تصریح کرد: از نمایندگان مجلس قدردانی و تشکر می‌کنم که به پیام وفاق ملی رئیس جمهور جواب مثبت دادند و به کل کابینه رأی مثبت دادند، امیدواریم دولت و مجلس با وفاق ملی و همکاری یکدیگر و همچنین با برنامه‌ریزی صحیح کار‌های مثبتی برای پیشرفت کشور انجام دهند.

وی افزود: تلاش می‌کنیم مشکلات مردم را کاهش دهیم تا آنها از نزدیک نتیجه این تلاش‌ها را ببینند تا متوجه شوند کار‌های خوبی برای آنها انجام شده است. ما بر اساس اسناد بالادستی امور کشور را به پیش می‌بریم البته برخی مسائل دارای اولویت هستند که تلاش داریم هرچه زودتر آنها را انجام دهیم از جمله پرداخت پول گندمکاران یا حقوق بازنشستگان که در اولویت کار دولت قرار دارند.

دبیری همچنین گفت: امیدواریم با فضای وفاق ملی که در کشور ایجاد شده، بتوانیم برای حل مشکلات اقتصادی مردم که در اولویت کاری دولت قرار دارند، اقدامات مناسبی انجام دهیم.

وی در پایان از زائران اربعین حسینی خواست که برای موفقیت دولت و دولتمردان در انجام دادن  وظایف خود دعا کنند.

انتهای پیام/

source

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=401136

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]