1

توقف قیمت لیر ترکیه و دینار عراق؛ ریال عمان عقب نشست

  • کد خبر : 401142
  • ۰۴ شهریور ۱۴۰۳ - ۲۱:۳۴

به گزارش «تابناک» به نقل از اقتصادنیوز، رویاپردازی‌های مقامات دبی برای پیشرفت صنعت گردشگری نقطه پایانی ندارد و گویا درآمد هنگفت حاصل از این حوزه حسابی زیر زبان حاکمان این شهر مزه کرده است. چرا که هفته‌ای تمام نمی‌شود مگر آنکه خبری درباره ایجاد یک قطب گردشگری جدید در دبی منتشر شود. مانند توسعه مسیر […]

به گزارش «تابناک» به نقل از اقتصادنیوز، رویاپردازی‌های مقامات دبی برای پیشرفت صنعت گردشگری نقطه پایانی ندارد و گویا درآمد هنگفت حاصل از این حوزه حسابی زیر زبان حاکمان این شهر مزه کرده است. چرا که هفته‌ای تمام نمی‌شود مگر آنکه خبری درباره ایجاد یک قطب گردشگری جدید در دبی منتشر شود. مانند توسعه مسیر کوهستانی هاتا که قرار است به زودی یکی از مراکز جذب گردشگر در دبی باشد.

براساس آنچه رسانه‌های رسمی امارات اعلام کرده اند، شهرداری دبی توسعه طولانی‌ترین مسیر‌های کوهستانی امارات متحده عربی را تکمیل کرده است که شامل ۲۱ مسیر دوچرخه‌سواری به طول ۵۳ کیلومتر، ۱۷ مسیر پیاده‌روی در طول ۳۳ کیلومتر، ۹ پل چوبی و ۱۴ ایستگاه استراحت و امکانات خدماتی است.

نرخ درهم امارات روز ۳ شهریور ۱۴۰۳

واحد پول رسمی کشور امارات امروز افت قیمت را تجربه کرد. هر درهم ۱۰ تومان ارزان و ۱۶۱۲۸ تومان نرخ گذاری و معامله شد.

نرخ برابری درهم امارات و دلار آمریکا هم امروز در بازار ارز تهران به ۳.۶۷ رسیده است.

قیمت درام ارمنستان

امروز قیمت درام ارمنستان در جریان مبادلات ارزی معامله گران ثبات را نسبت به روز گذشته تجربه کرد و بدون تغییرات کاهشی یا افزایشی، ۱۵۳ تومان نرخ گذاری و خرید و فروش شد.

نرخ امروز منات آذربایجان در بازار

منات آذربایجان، اما امروز را در حالی به پایان رسانده است که نسبت به روز پیش با افت قیمت ۱۰ تومانی همراه شده است. هر منات عصر امروز و در پایان معاملات بازار ارز تهران، ۳۴۷۵۰ تومان مبادله شد.

نرخ برابری منات آذربایجان و دلار آمریکا هم امروز به ۱.۷ رسیده است.

آخرین قیمت لاری گرجستان در بازار

امروز قیمت لاری گرجستان هم در بازار ارز تهران به مانند منات شیب صعودی را در پیش گرفت و در نهایت بازار را با نرخ ۲۲۱۱۰ تومان به پایان رساند تا در مقایسه با روز پیش ۴۰ تومان گران شده باشد.

آخرین نرخ دینار عراق

دینار عراق دومین ارزی است که هفته را بدون تغییر کاهشی یا افزایشی به پایان رسانده و ثبات قیمت را تجربه کرده است. هر دینار عراق عصر امروز و در زمان بسته شدن بازار ارز تهران به مانند روز پیش ۴۵ تومان خرید و فروش شد.

قیمت ریال عمان

امروز قیمت ریال عمان هم به مانند اغلب ارز‌های مورد معامله قرار گرفته در بازار تهران سیر نزولی را در پیش گرفت و هفته را در شرایطی آغاز کرد که ۱۰ تومان گران شده و ۱۵۴۰۱۰ تومان ارزش گذاری و معامله شد.

قیمت لیر ترکیه امروز

امروز لیر ترکیه پس از دینار عراق و درام ارمنستان؛ سومین ارز بازار تهران است که ثبات قیمت را نسبت به روز گذشته تجربه کرده است. هر لیر در پایان در پایان امروز ۱۷۴۰ تومان قیمت گذاری شد.
آخرین قیمت بات تایلند

بازار همچنین امروز شاهد کاهش قیمت بات تایلند است که افت ۳۶ تومانی را تجربه کرد و ۱۶۷۸ تومان ارزش گذاری و مبادله شد.

قیمت امروز رینگیت مالزی

امروز رینگیت مالزی در جریان فعالیت معامله گران در بازار ارز ۱۰ تومان گران شد تا در مقایسه با روز گذشته ۱۳۵۱۰ تومان نرخ گذاری شده باشد.

خلاصه معاملات بازار ارز تهران از روند نزولی عمده ارز‌ها نسبت به روز پیش حکایت دارد و دینار عراق، لیر ترکیه و درام ارمنستان سه ارزی هستند که امروز ثبات قیمت را تجربه کرده و خلاف جریان آب شنا کردند.

source

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=401142

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]