2

نبی: استقلال و پرسپولیس به خودشان بیایند/ ناهماهنگی در پخش VAR به ما مربوط نیست

  • کد خبر : 402247
  • ۱۱ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۱

به گزارش ایرنا، مهدی محمدنبی امروز شنبه پس از بازدید از ورزشگاه شهدای شهر قدس برای میزبانی از تیم‌های فوتبال استقلال و پرسپولیس در لیگ نخبگان آسیا، اظهار داشت: با هم‌افزایی بین فدراسیون فوتبال، سازمان لیگ و شهردار و همکاران او، مسائل مختلف که مطرح شد، برطرف می‌شود. در جریان باشید باشگاه استقلال نامه‌ای به […]

به گزارش ایرنا، مهدی محمدنبی امروز شنبه پس از بازدید از ورزشگاه شهدای شهر قدس برای میزبانی از تیم‌های فوتبال استقلال و پرسپولیس در لیگ نخبگان آسیا، اظهار داشت: با هم‌افزایی بین فدراسیون فوتبال، سازمان لیگ و شهردار و همکاران او، مسائل مختلف که مطرح شد، برطرف می‌شود. در جریان باشید باشگاه استقلال نامه‌ای به فدراسیون فوتبال زد و استادیوم آزادی را برای اولویت اول معرفی کرد، اما به دلیل اینکه این استادیوم آماده نیست، در نامه بعدی شهر قدس را معرفی کردند. باشگاه پرسپولیس تاکنون نامه‌ای نزده است. در جلسه هم گفتیم هر چه سریعتر باشگاه پرسپولیس، استادیوم میزبان لیگ نخبگان را اعلام کند.

وی افزود: با زحماتی که در استادیوم شهر قدس کشیده شده، قطعا خیلی از مسابقات را در آن برگزار می‌کنیم. حتی مسابقات رده‌های پایه در سطوح ملی را در اینجا می‌توانیم برگزار کنیم، چون ظرفیت دارد. این فضا و موقعیت کمک می‌کند تا فوتبال کشور، کمبود زمین را برطرف کند.

نایب رئیس اول فدراسیون فوتبال در پاسخ به این پرسش که آیا ظرفیت ورزشگاه شهر قدس برای میزبانی از تماشاگران در لیگ نخبگان به مشکل برمی‌خورد یا نه؟ گفت: فدراسیون فوتبال و دیگر ارگان‌ها تسهیل‌گر هستند و باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس مختارند، ورزشگاهشان را خودشان انتخاب کنند. باید به نحوی اطلاع‌رسانی‌ شود که بیش از فروش بلیط، به ورزشگاه مراجعه شود. شورای تامین باید در این خصوص تصمیم بگیرد. کنفدراسیون فوتبال آسیا در این مورد همکاری می‌کند.

نبی عنوان کرد: باشگاه‌ها میزبان هستند و باید بیشتر مشارکت کنند. آن‌ها مجمع و صاحبان سهام دارند و باید به خودشان بیایند. نباید بگویند همه چیز را فدراسیون انجام دهد. باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس به هر دلیلی کنار ایستاده‌اند و فقط چالش‌هایی که دارند و نیازهایشان را عنوان کرده‌اند. سوالی که مطرح می‌شود این است آیا این دو باشگاه برای حل مشکلات کاری کرده‌اند؟

وی در مورد VAR و مشکلات آن در لیگ برتر گفت: هر چیزی در شروعش با مشکلاتی مواجه است. این موضوع بع فدراسیون فوتبال مربوط نیست. دوربین‌ها باید به صدا و سیما وصل باشد. همکاری صورت گرفته اما حالا به هر دلیلی مشکلاتی به وجود آمده است.

نبی در مورد بازی‌های تیم ملی فوتبال در انتخاب جام جهانی عنوان کرد: گروه سختی داریم و به نظرم گروه ما از دیگر گروه‌ها سخت‌تر است. امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم ملی آنالیز خوبی از حریفان داشته است. لژونرهای تیم مستقیم به اصفهان خواهند آمد تا تیم تکمیل شود.

source

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=402247

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]