1

نوری پس از حذف از پارالمپیک؛ وزش باد تمرکزم را برهم ریخت

  • کد خبر : 402387
  • ۱۲ شهریور ۱۴۰۳ - ۷:۰۴

افق نیوز؛ به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری تسنیم از پاریس، هادی نوری پس از باخت ۱۴۰ بر ۱۳۹ مقابل حریفی از بریتانیا و حذف از رقابت‌های پارالمپیک پاریس، اظهار داشت: می‌توانستم به راحتی برنده این مسابقه شوم، اما وزش باد خیلی اذیتم کرد. نقطه ضعفم باد است و امروز هم متاسفانه همین اتفاق خیلی اذیتم […]

افق نیوز؛

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری تسنیم از پاریس، هادی نوری پس از باخت ۱۴۰ بر ۱۳۹ مقابل حریفی از بریتانیا و حذف از رقابت‌های پارالمپیک پاریس، اظهار داشت: می‌توانستم به راحتی برنده این مسابقه شوم، اما وزش باد خیلی اذیتم کرد. نقطه ضعفم باد است و امروز هم متاسفانه همین اتفاق خیلی اذیتم کرد.

وی افزود: می‌توانستم با شکست حریفم به جمع هشت نفر برتر برسم اما متاسفانه این اتفاق رخ نداد. امیدوارم این باخت را فردا در قسمت میکس جبران کنم.

نوری در واکنش به این موضوع که مشابه همین شرایط نیز برای حریف او وجود داشت، گفت: در راند اول خیلی به هم ریخته بودم؛ چرا که باد خیلی روی اعصابم بود. بعد از آن خودم را پیدا کردم، اما متاسفانه تیرهایم به هدف ننشست. امتیاز تیر آخر هم وقتی ۹ اعلام شد خیلی تعجب کردم. شرمنده مردم ایران شدم امیدوارم جبران کنم.

انتهای پیام/

source

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=402387

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]