0

علی دایی: همیشه به عشق ایران نفس می‌کشیم

  • کد خبر : 403017
  • ۱۸ شهریور ۱۴۰۳ - ۱:۵۳

به گزارش ایرنا از روابط عمومی کنسرت «سی‌صد»، این رویداد در اجرای جمعه شب- ۱۶ شهریورماه- میزبان علی دایی اسطوره فوتبال کشورمان بود. دایی خود را به مجموعه فرهنگی هنری سعدآباد رسانده بود تا در کنار جمعیتی چهار هزار نفره، به تماشای این نمایش و کنسرت بنشیند. در پایان این اجرا، عوامل «سی‌صد» علی دایی […]

به گزارش ایرنا از روابط عمومی کنسرت «سی‌صد»، این رویداد در اجرای جمعه شب- ۱۶ شهریورماه- میزبان علی دایی اسطوره فوتبال کشورمان بود. دایی خود را به مجموعه فرهنگی هنری سعدآباد رسانده بود تا در کنار جمعیتی چهار هزار نفره، به تماشای این نمایش و کنسرت بنشیند.

در پایان این اجرا، عوامل «سی‌صد» علی دایی را به روی صحنه دعوت کردند تا تندیس این رویداد هنری را به این پیشکسوت فوتبال تقدیم کنند.

دایی که برای سال‌های بسیاری رکورددار بهترین گلزن ملی بود، پس از دریافت تندیس سی‌صد اظهارداشت: این هنرمندان عزیز، ما و فرزندانمان را با تاریخ ایران آشناتر می‌کنند. امشب شبی آموزنده برای خود من بود و ما همیشه به عشق یک چیزی نفس می‌کشیم که آن هم ایران است.

علی دایی: همیشه به عشق ایران نفس می‌کشیم

«سی‌صد» کاری از سهراب پورناظری، با تهیه‌کنندگی تهمورس پورناظری و با داستانی به نام «گات» نوشته محمد رحمانیان است.

نوید محمدزاده، بهرام رادان، بهرام افشاری، گوهر خیراندیش، دلنیا آرام، علی براتی، هدیه آزیدهاک و اهورا ابوالحسنی بازیگران پروژه‌ «سی‌صد» هستند.

اشکان کمانگری به عنوان خواننده و رضا گوران به عنوان مشاور گروه کارگردانی در این پروژه حضور دارند.

تهمورس پورناظری کارگردان هنری، علی براتی کارگردان حرکات فرم، مرتضی نجفی کارگردان نور و محمد قدس مجری طرح این پروژه هستند.

پروژه «سی‌صد» سری نخستِ اجراهایش را از تیرماه امسال آغاز کرد. سری دوم این اجراها از دوشنبه- ۲۹ مردادماه- در فضای باز مجموعه فرهنگی تاریخی سعدآباد از سر گرفته شده و تمدید این اجراها همچنان ادامه دارد.

source

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=403017

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]