1

نکونام: هر کسی را می‌خواهند جای من بیاورند/ درباره منافع استقلال معامله نمی‌کنم

  • کد خبر : 403049
  • ۱۸ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۴

به گزارش شنبه‌شب ایرنا، جواد نکونام، سرمربی تیم فوتبال استقلال که شایعه برکناری‌اش پررنگ‌تر از همیشه مطرح شده است، در حاشیه تمرین آبی‌پوشان مصاحبه‌ای تند و آتشین انجام داد. وی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: سعی کردم امسال سکوت کنم و تمام تمرکزم را معطوف به تیم کرده بودم اما این سکوت من باعث شد […]

به گزارش شنبه‌شب ایرنا، جواد نکونام، سرمربی تیم فوتبال استقلال که شایعه برکناری‌اش پررنگ‌تر از همیشه مطرح شده است، در حاشیه تمرین آبی‌پوشان مصاحبه‌ای تند و آتشین انجام داد.

وی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: سعی کردم امسال سکوت کنم و تمام تمرکزم را معطوف به تیم کرده بودم اما این سکوت من باعث شد تا هواداران استقلال از این سکوت بیشترین ضربه را بخورند و من دیدم اگر نخواهم حرف بزنم به هواداران و استقلال خیانت کرده‌ام.

وی افزود: من درباره منافع استقلال نه با کسی شوخی دارم و نه با کسی معامله می‌کنم. همه دیدند پارسال به خاطر منافع استقلال جلوی افرادی ایستادم که می‌خواستند به استقلال ضربه بزنند. هنوز چوب آن کارها را می‌خورم اما برایم اهمیتی ندارد چرا که در فوتبال کار درست را انجام می‌دهم.

سرمربی استقلال اضافه کرد: هواداران عزیز استقلال بدانند تیم شما با چهار بازیکن تحویل من داده شد. این تیم چه وقت کامل بوده است؟! هنوز هم برای یک بازی دوستانه تیم کامل را به من نداده‌اند. با چهار بازیکن تمرین کردیم. گفتم بازیکن خارجی بگیرند ۱۰ روز طول می‌کشد تا یک خارجی بگیرند. دو هفته طول می‌کشد تا بازیکن خارجی دیگر بگیرند. بروید همین الان ببینید که بازیکنان استقلال در سازمان لیگ چند نفر هستند. پارسال هم گفتم من با ۱۳ بازیکن توانایی جنگیدن و موفقیت را دارم. اندونگ و کاکوتا دیر به استقلال اضافه شدند. من که علم ندارم این ۲ بازیکن چند نفر برای بدنسازی احتیاج دارند. حداقل چهار هفته وقت نیاز است تا آنها به آمادگی کامل برسند. به احترام هواداران استقلال سکوت کردم. به دنبال این بودم که کارم را در کمال آرامش انجام بدهم اما یکسری افراد سواستفاده کردند. بلانکو را تا ۲ ساعت قبل از بازی نداشتیم. بروید ببینید همین الان ما چند بازیکن داریم.

نکونام افزود: دوست دارند مربی بیاورند این کار را انجام دهند. می‌خواهند مرا کنار بگذارند این کار را انجام دهند. من بالا و پایین این فوتبال را دیده‌ام. خیلی قشنگ نیست زنگ بزنند و بگویند آقای نکونام زحمت کشیده‌اید اما ادامه همکاری میسر نیست خداحافظ، خداحافظ! از روزی که بازی با استقلال خوزستان به پایان رسیده است آقای سمیعی را پیدا نکردیم! ایشان یک جوری رفتار کردند که انگار طلبکار هستند. اصلا این طور نیست. در این فوتبال برد و باخت زیاد دیده‌ام. در هنگام باخت باید کنار تیم باشند، تیم‌های دیگر چطور هستند این آقایان چطور هستند؟ سمیعی موبایلش را بسته است و جواب نمی‌دهد. خداراشکر که امروز عکس او با مهرداد محمدی منتشر شد.

وی ادامه داد: درباره آتیلا حجازی می‌خواهم حرف بزنم. او دوست و همبازی من است اما علیه من مصاحبه انجام داد. می‌خواهم خیلی شفاف درباره این موضوع حرف بزنم. پارسال خودم گفتم که حجازی سرپرست شود. ۱۰ هفته روی نیمکت نبود اما زمانی که گفتند او را کنار بگذارید قبول نکردم. در بازی با نساجی مازندران سمیعی گفت او به جلسه هماهمگی نرود اما زیر بار نرفتم. در این فصل برای برخی از سمت‌ها نیاز به صدور مجوز وجود داشت، وقتی گفتند مجوز او صادر نشده است، من ایمان عالمی را معرفی کردم، صحبت انجام شد و کار جلو رفت. روزهای آخر که گفتند چه کسی سرپرست شود احمد شهریاری گفت چون با عالمی حرف زده‌ایم او سرپرست شود.

سرمربی استقلال اظهار داشت: داود حقدوست به دروغ اطلاعات دادند. یکسری مسایل را از سکوت من سوء‌استفاده کردند. مهدی هاشمی‌نسب بزرگ من است و رفت و آمد خانوادگی داریم. آقای سمیعی مگر شما با مهدی دست ندادید و بر سر یک مبلغ توافق نکردید؟ بعد دوباره غیب شدید و بعد یکی را فرستادید جلوی هاشمی‌نسب نشست که اسمش را نمی‌دانست و برای تنظم قرارداد پرسیده بود اسم شما؟! این خجالت آور است. از عمد این کار را کردید که بی احترامی کند یا فردی را فرستادید که چیزی نداند؟ به هاشمی‌نسب اطلاعات غلط دادند و او علیه من مصاحبه کرد. درباره مهرداد محمدی هم باید حرف بزنم. ۲ روز است این بازیکن به تمرین نیامده است. چرا قراردادش ثبت نمی شود؟ به مربی بدنساز هم گفته‌اند که نصف مبلغ پارسال را می‌دهیم. اما ایشان می‌رود دروغ می‌گوید در رسانه‌ها! با مربی‌ای که ۱۶ سال در لالیگا کار کرده است اینطور رفتار می‌کنند. بیایند حرف بزنند و هر جای حرف‌های من دروغ است بگویند.

نکونام افزود: سمیعی بلد است که چطور ما را معطل کند. در مورد بازیکنی هم که هلدینگ معرفی کرده است، من اجازه نمی‌دهم در استقلال بازی کند. باشگاه باید در این مورد صحبت کند. اینها از سکوت من سوء‌استفاده کردند اما اینطور نیست. من خط قرمز خودم را دارم. من اجازه نمی‌دهم که آنها بخواهند بازیکنان من یا خودم را تایید کنند. اگر این اتفاق بیفتد روز آخر مربیگری من است. زمان این بچه بازی‌ها در فوتبال تمام شده است. من با این که با چهار بازیکن کارم را شروع کردم اما می‌دانستم این تیم می‌تواند قهرمان شود اما الان می‌گویم تیمی را برای ما درست کرده‌اند که شرایط و جو خوبی ندارد.

وی اظهار داشت: بیایند حرف بزنند اگر حرف‌های من دروغ است بگویند. من در اردوی ترکیه با مربی پرتغالی به توافق رسیدم. از آن موقع رفته‌اند که او را بیاورند! سمیعی کاری نمی‌کند، من وقتی گفتم معطل می‌کند این کار را انجام دهد، بازیکن می‌فرستم باید هلدینگ تایید کند، این طور نیست. هلدینگ اگر بلد بود بازیکن بوسنی کم‌کیفیت را به استقلال نمی‌آورد. بروید بازیکنی که من آوردم ببینید و با بازیکن آقایان مقایسه کنید. من اجازه نمی‌دهم این بازیکن بی‌کیفیت در استقلال بماند. برای هواداران حرف زدم، چون از سکوتم سوءاستفاده کردند. خودم و استقلال را بیشتر از هر چیز دیگری دوست دارم. من بازیکن معرفی کنم آقایان بروند تایید کنند؟! اینها چه‌کاره هستند که این کار را انجام دهند؟! اگر آنها بخواهند بازیکن و یا من را تایید کنند روز آخرم در این فوتبال است.

سرمربی استقلال ادامه داد: آقایان بیایند جواب بدهند. بازیکنان از رفتار مدیریت و هلدینگ عصبانی هستند. مگر می‌شود در فضای مجازی فوتبال را اداره کرد. ایشان فقط در این فضا کار می‌کنند. آقای سمیعی بیاید به مردم بگوید چرا بلانکو را ثبت نکردند. ولی رفتند اولین نفر قرارداد بازیکن بی‌کیفیت خودشان را ثبت کردند. یامگا بازیکن بسیار خوب و یک جنتلمن واقعی است اما بعد از آن اتفاق کیفیت لازم را نداشت و نمی‌توانستم او را حفظ کنم. با این حال من حاضرم بازیکن خارجی مد نظر هلدینگ برود و یامگا بیاید. خیلی حرف‌ها و صحبت‌ها هست که نگفته‌ام اما از این به بعد همه را می‌گویم.

نکونام گفت: بعد از شکست مقابل استقلال خوزستان امکانات تیم را قطع کردند. دوره این کارها تمام شده است. بعد از بازی و شکست کار درست را انجام می‌دهند و اگر شرایط بهتر نشد مربی، بازیکن و مدیر تغییر پیدا می‌کند. من اگر به فکر موفقیت نبودم، در استقلال نمی‌ماندم. پارسال که کسی فکرش را نمی‌کرد تیم دوم شد اما در این فصل جو را طوری کردند که استقلال شرایط خوبی ندارد. آقایان باید جواب بدهند. بازیکنان از مدیر و هلدینگ ناراحت هستند. در فضای مجازی خبر پخش می‌کنند، بیایید کارتان را انجام دهید. چرا سه هفته بلانکو را ثبت نکردید؟ گفتم بازیکن بوسنیایی را آخرین نفر جذب کنید، اولین نفر او را ثبت کردند!

source

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=403049

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]