3

زن یهودی امیر قطر؛ شریک جرم جنایات شوهر+تصاویر

  • کد خبر : 40317
  • ۱۳ شهریور ۱۳۹۱ - ۲۰:۱۰

آنچه تاکنون معروف و متداول بوده اینکه امیر قطر دارای سه زن به نام‌ های شیخه “مریم بنت محمد بن حمد آل ثانی”، شیخه “موزه بنت ناصر المسند” و شیخه “نوره بنت خالد بن‌حمد آل‌ثانی” بوده است

منابع آگاه افشا کردند که امیر قطر، همسر چهارمی به نام ” توته” دارد که مراکشی یهودی‌ تبار است و شیخ حمد به‌ ندرت از وی نام می ‌برد.

شاید تاکنون کمتر کسی بداند یا اطلاع داشته باشد که شیخ “حمد بن‌خلیفه آل‌ثانی” امیر قطر دارای همسری یهودی است.

به نوشته پایگاه خبری “تاپ‌نیوز” که زیر نظر “ناصر قندیل” تحلیلگر برجسته لبنانی اداره می‌شود، در واقع همسر چهارم امیر قطر “توته” نام دارد که از یهودیان کشور مراکش به شمار می ‌آید که در جنایت قتل و ترور با شوهرش دست داشته است.

اطلاعات موجود تأکید می‌‌کند که توته در ماجرای کشته‌شدن “بوکاشوش یوسف” اندیشمند جهان اسلام و یک افسر اطلاعات به نام “سفیان” و همسرش نقش داشته است.

درباره اینکه یوسف که بوده و چرا هدف ترور شیخ حمد و همسرش قرار گرفته است در این مقاله به آن خواهیم پرداخت، اما برای ورود به بحث لازم است، در ابتدا نگاهی به همسران شیخ حمد داشته باشیم.

درباره همسران شیخ حمد باید بگوییم که آنچه تاکنون معروف و متداول بوده اینکه امیر قطر دارای سه زن به نام‌ های شیخه “مریم بنت محمد بن حمد آل ثانی”، شیخه “موزه بنت ناصر المسند” و شیخه “نوره بنت خالد بن‌حمد آل‌ثانی” بوده است و هیچ کس از وجود زن چهارمش جز تعداد انگشت‌شمار با خبر نبوده‌‌اند.

این منابع انگشت‌‌شمار و آگاه تأکید می‌‌کنند که امیر این زن را به عنوان مونس خلوت‌های خود در کاخش در شهر “طنجه” مراکش انتخاب کرده بود تا هرگاه به این کشور می‌رود در رکابش باشد که چون به دام عشق و علاقه وی گرفتار آمد پس از مدتی او را به همسری خود برگزید.

این منابع در ادامه افشاگری‌‌های خود تصریح می‌کنند برعکس آنچه رایج و معمول است و رسانه‌‌ها از علاقه شیخ حمد به موزه سخن می‌‌گویند اما واقعیت امر این است که همسر سوگلی حمد، توته است که جایگاه خاصی را در دل او به خود اختصاص داده است.

این منابع می‌گویند که موزه از علاقه شیخ حمد به توته آگاه است و به همین دلیل همواره مورد حسد موزه قرار دارد و همین موجب شده تا موزه لحظه‌ای از امیر قطر غافل نباشد به‌گونه‌‌ای که این حس حسادت موجب شد تا شیخه موزه کاخی را برای خود در شهر مراکش بنا کند که هرگاه امیر قطر به مراکش سفر می‌کند به جای رفتن به کاخ طنجه در کاخ موزه باقی بماند.

اما در این ارتباط منابع آگاه دیگر در “مراکش” که به “پایتخت همجنس‌بازان جهان معروف است” افشا می‌کنند که شیخ “حمد بن‌جاسم بن‌جبر آل‌ثانی” نخست وزیر و وزیر خارجه قطر خانه‌‌ای بسیار مجلل و مدرن در این شهر و در کنار کاخ شیخه موزه بنا کرده تا همواره در نزدیکی همسر امیر قطر باشد و حتی برخی منابع آگاه از خلوت‌های این دو در نبود امیر قطر در این شهر سخن گفته‌‌اند و موجب شده تا حرف و حدیث‌های بسیاری درباره رابطه موزه، دست راست امیر قطر با حمد بن‌جاسم، صندوقچه اسرار امیر قطر برسر زبان‌ها بیفتد.

نخستین کسی که راز یهودی‌بودن همسر چهارم شیخ حمد، امیر قطر را برملا کرد کسی نبود جز “بوکاشوش یوسف” اندیشمند و روزنامه‌نگار مسلمان و همین موجب شد تا امیر قطر از “محمد ششم” پادشاه مراکش که سمت ریاست سرویس اطلاعات و امنیت عمومی و خصوصی کشورش را نیز عهده‌دار است، بخواهد این مانع را از پیش رو بردارد و همین موجب می‌شود تا راز کشته‌شدن این اندیشمند مسلمان برملا شود.

به این ترتیب بوکاشوش در یکی از روزها که از ملاقات مادر بیمارش از یکی از بیمارستان‌های مراکش خارج می‌ شد، توسط سه خودرو سیاه وابسته به دستگاه امنیت و اطلاعات مراکش زیر گرفته شد و به قتل رسید.

پس از آن نیز یکی از افسران اطلاعات مراکش که با این قضیه در ارتباط بود نیز با ریختن سمی ناشناخته در پیتزایش به همراه همسرش به قتل رسید بی‌‌آنکه تحقیقات نشان دهد که اصلا این پیتزا چگونه به دست این افسر سازمان اطلاعات رسیده است و اینکه آیا پیتزافروشی در مراکش وجود دارد که بر روی جعبه‌‌های پیتزایش اصلاً هیچ نام و نشان یا شماره تماسی از خود برجا نگذارد.

مشرق

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=40317

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر