4

نجات عقیده می‌تواند از انحراف دیگران جلوگیری کند.

  • کد خبر : 4032
  • ۱۰ تیر ۱۳۹۰ - ۱۷:۰۶

حجت‌الاسلام والمسلمین محمد علی ارزنده ظهر امروز در نماز جمعه این هفته تویسرکان اظهار داشت: در ارزش‌گذاری اعمالی که از انسان سر می‌زند قطعا اعمال غیرمعنوی با معنوی قابل قیاس نیست و حتی اعمال معنوی هم با هم یکسان نیستند و دارای درجه، مرتبه و ارزش‌گذاری خاص خود هستند. افق – فارس:وی افزود: امام حسین […]

حجت‌الاسلام والمسلمین محمد علی ارزنده ظهر امروز در نماز جمعه این هفته تویسرکان اظهار داشت: در ارزش‌گذاری اعمالی که از انسان سر می‌زند قطعا اعمال غیرمعنوی با معنوی قابل قیاس نیست و حتی اعمال معنوی هم با هم یکسان نیستند و دارای درجه، مرتبه و ارزش‌گذاری خاص خود هستند.
افق – فارس:وی افزود: امام حسین (ع) اعمال معنوی را به دو دسته تقسیم می‌کنند و می‌فرمایند کدام یک بر شما برتر است نجات مسکینی که قصد کشتن او را کردند یا نجات مؤمنی از شیعیان ما که فردی ناصبی می‌خواهد او را به بیراهه بکشاند البته اگر این یکی را از دست دشمن ناصبی نجات دهی ارزشمندتر است.
خطیب جمعه تویسرکان تأکید کرد: پس نجات عقیده و ایمان، نجات یک فرد نیست بلکه نجات یک جامعه است و ارزش بالاتری دارد چرا که نجات عقیده می‌تواند از انحراف دیگران جلوگیری کند.
وی در ادامه با اشاره به دیدار کارگزاران نظام با مقام معظم رهبری گفت: در این دیدار رهبر عزیزمان فرمودند ما ملت‌های مسلمان و نخبگان کشورهای اسلامی باید هوشیار باشیم و خود را سرگرم بگو و مگو نکنیم، اما مسئولان ما در برخی از مسائل پافشاری بی‌جا می‌کنند و یا مسائلی را مطرح می‌کنند که اصلا نیاز به هزینه کردن ندارد گویی سدی شکسته و ما سرگرم مراقبت از حوض خانه خود هستیم که سوراخ نشود.
ارزنده یادآور شد: در زمانی که دشمن در حال به بیراهه بردن انقلاب‌هاست و نمونه آن انقلاب مصر است که در آن تفرقه ایجاد کرده‌اند و یا در کشورمان وزیر اطلاعات هشدار از سرگیری ترورها را داده عده‌ای دنبال اختلافات جزئی هستند، باید به دست مراقب باشیم.
وی اضافه کرد: چرا افرادی که به بیراهه رفته‌اند را حذف نمی‌کنیم تا اختلافات حل شود، حذف این افراد هیچ خطری برای نظام ندارد و لذا نباید ارزش‌های نظام را به پای افراد بریزید.
امام جمعه تویسرکان سپس با تبریک روز پاسدار و جانباز به این عزیزان گفت: پاسداران جوان ما باید بدانند که نام‌گذاری روز پاسدار در سالروز ولادت امام حسین(ع) به این دلیل است که امام حسین(ع) با آگاهی و بصیرت هر آنچه را که داشت در راه اسلام خالصانه تقدیم کرد.
وی در ادامه سخنان خود با اشاره به استعفای فرماندار تویسرکان، ضمن تقدیر از خدمات پنج‌ساله‌اش خاطرنشان کرد: به مسئولان استان عرض می‌کنم آقایانی که فعلاً تصمیم‌گیری استان به دست شماست مدتی است که جسته و گریخته افرادی برای فرمانداری تویسرکان مطرح می‌شوند، یک نفر از کردستان، یک نفر از لرستان و… مگر در استان همدان قحط الرجال است که نتواند این مسئولیت را برعهده بگیرد که هر روز بیرون از استان سراغ افراد می‌روید.
ارزنده اضافه کرد: این چه سیاستی است که گاه بوی رفیق بازی و باندبازی از آن به مشام افراد می‌رسد، لذا به مسئولان عرض می‌کنم به دنبال افراد خارج از استان و شهرستان نباشید.
وی خاطرنشان کرد: به فرمانداری که می‌خواهد بیاید نیز می‌گویم اگر می‌خواهد خدمت‌ و کار کند قدمش روی چشم ولی اگر می‌خواهد باندبازی کند و برای دیگران کار کند و یا در مسیر انحرافی حرکت کند لحظه‌ای در این شهرستان آرامش نخواهد داشت.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=4032

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]