1

برای ثبت قرارداد مهری، نام سرلک از لیست پرسپولیس خارج شد

  • کد خبر : 403205
  • ۲۰ شهریور ۱۴۰۳ - ۰:۴۳

به گزارش ایرنا، اواخر هفته گذشته، اخباری منتشر شد مبنی بر اینکه، سعید مهری هافبک ۲۶ ساله و سابق استقلال مورد توجه خوان کارلوس گاریدو سرمربی اسپانیایی پرسپولیس قرار گرفته است. باتوجه به تکمیل بودن لیست بزرگسالان پرسپولیس، سرخ‌پوشان برای اینکه بتوانند قرارداد این بازیکن را به ثبت برسانند باید اسم یکی از بازیکنان خود […]

به گزارش ایرنا، اواخر هفته گذشته، اخباری منتشر شد مبنی بر اینکه، سعید مهری هافبک ۲۶ ساله و سابق استقلال مورد توجه خوان کارلوس گاریدو سرمربی اسپانیایی پرسپولیس قرار گرفته است.

باتوجه به تکمیل بودن لیست بزرگسالان پرسپولیس، سرخ‌پوشان برای اینکه بتوانند قرارداد این بازیکن را به ثبت برسانند باید اسم یکی از بازیکنان خود را از لیست خارج کرده و نام مهری را ثبت می‌کردند. در روزهای اخیر باشگاه پرسپولیس تلاش کرد تا بعد از توافق با سینا اسدبیگی و جدایی این هافبک ۲۷ ساله، لیست خود را خالی کرده تا قرارداد مهری را به ثبت برساند.

اسدبیگی پس از اینکه در صفحه شخصی خود اعلام کرد قصد جدایی ندارد، در حاشیه‌ تمرینات پرسپولیس در این خصوص با گاریدو گفت‌وگو داشت که این مربی اعلام کرد وی را برای این فصل می‌خواهد و قرار گرفتن اسدبیگی از طرف او در لیست مازاد سرخ‌پوشان صحت ندارد.

اسدبیگی در روزهای ابتدایی هفته جاری در باشگاه پرسپولیس حاضر شد و با حسین بادامکی معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس در خصوص آینده خود گفت‌وگو کرد، اما اسدبیگی راضی به جدایی نشد.

پیگیری‌های خبرنگار ایرنا نشان می‌دهد باشگاه پرسپولیس با فشار هواداران پرسپولیس حالا از خواسته خود عقب کشیده و اسدبیگی در جمع سرخ‌پوشان باقی خواهد ماند. سرخ‌پوشان حالا با توجه به مشکلات و وضعیت سربازی میلاد سرلک قرارداد این بازیکن را ثبت نکرده و بدین ترتیب این بازیکن از لیست پرسپولیس خارج شد تا قرارداد مهری در سازمان لیگ ثبت شود.

source

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=403205

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]