0

بنتو: نیمه اول از ایران گل نمی‌خوردیم، نیمه دوم متفاوت می‌شد

  • کد خبر : 403403
  • ۲۱ شهریور ۱۴۰۳ - ۳:۴۳

افق نیوز؛ به گزارش خبرگزاری تسنیم، پائولو بنتو در نشست خبری بعد از دیدار تیم‌های ملی فوتبال امارات و ایران که به شکست یک بر صفر امارات انجامید، اظهار داشت: نتیجه خوبی نگرفتیم، اما از عملکرد بازیکنان راضی هستم. اتفاق تعیین‌کننده بازی، گل مسابقه و چگونگی و لحظه به ثمر رسیدن این گل بود. زمان […]

افق نیوز؛

به گزارش خبرگزاری تسنیم، پائولو بنتو در نشست خبری بعد از دیدار تیم‌های ملی فوتبال امارات و ایران که به شکست یک بر صفر امارات انجامید، اظهار داشت: نتیجه خوبی نگرفتیم، اما از عملکرد بازیکنان راضی هستم. اتفاق تعیین‌کننده بازی، گل مسابقه و چگونگی و لحظه به ثمر رسیدن این گل بود. زمان و نحوه ثبت این گل به تیم ما ضربه زد.

وی بابت عملکرد بازیکنان امارات به آنها تبریک گفت و تصریح کرد: شرایط در نیمه دوم کمی متفاوت بود. ایران در نیمه دوم به گونه‌ای بازی می‌کرد که با آن شیوه راحت‌تر بود و از فضاها و ضدحملات بهره برد. پس از ورود سردار آزمون، شرایط کمی فرق کرد و ایران پس از این تعویض، امکان بیشتری داشت تا توپ را مستقیماً برای او بفرستد یا از توپ‌های دوم و ضدحملات استفاده کند.

سرمربی امارات با بیان اینکه ایران در نیمه دوم روی ضدحملات صاحب یکی دو موقعیت گلزنی شد، گفت: نمی‌گویم ایران شایسته پیروزی نبود، اما اگر با تساوی به رختکن می‌رفتیم، بازی در نیمه دوم با شرایطی متفاوت و همانند نیمه اول پیش می‌رفت. آسان نیست که مقابل ایران تا آخرین لحظه حمله کنید و به محوطه جریمه حریف نزدیک شوید. نمی‌توانم بازیکنانم را ملامت کنم.

انتهای پیام/

source

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=403403

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]