2

استاندار تهران :طرح جدایی ری از تهران در حال پیگیری است

  • کد خبر : 40429
  • ۱۵ شهریور ۱۳۹۱ - ۱۲:۲۰

طبق درخواست مردم شهر ری و مصوبه اخیر هیئت دولت، جدایی ری از تهران در استانداری در حال پیگیری است و به‌زودی شهردار آن معرفی خواهد شد.

استاندار تهران گفت: کمیته مشترکی بین نمایندگان دولت و مجلس برای تصمیم‌گیری در خصوص طرح جدایی ری از تهران، تشکیل نخواهد شد.

مرتضی تمدن با بیان اینکه طرح جدایی ری از تهران در حال پیگیری است، اظهار داشت: طبق درخواست مردم شهر ری و مصوبه اخیر هیئت دولت، جدایی ری از تهران در استانداری در حال پیگیری است و به‌زودی شهردار آن معرفی خواهد شد.

وی با اشاره به اهتمام ویژه مسئولان برای جدایی ری از تهران خاطرنشان کرد: استانداری تمام مقدمات این جدایی را فراهم و برای به سرانجام رساندن این طرح دولت مصمم است.

استاندار تهران با بیان اینکه کمیته‌ای با عنوان کمیته مشترک نمایندگان دولت و مجلس برای تصمیم‌گیری نهایی طرح جدایی ری از تهران تشکیل نخواهد شد، تصریح کرد: هیچ کمیته مشترکی تشکیل نخواهد شد و ما آماده پاسخگویی به هر کدام از منتقدان این طرح هستیم.

تمدن متذکر شد: بعضی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی با اجرایی شدن این طرح دولت مخالفت‌هایی داشتند که می‌توانند با درخواست از‌ استانداری، سؤالات و پرسش‌های خود را بیان  کرده و پاسخ‌های خود را دریافت کنند.

این اظهارات استاندار تهران در حالیست که پیش از این فروزنده؛ معاون پارلمانی رئیس جمهور در گفتگو با باشگاه خبرنگاران اعلام کرده بود: “با نظر استاندار تهران و وزیر کشور، کمیته مشترکی با حضور نمایندگان مخالف طرح جدایی ری از تهران تشکیل خواهد شد تا با بررسی و اعمال نظر فنی و کارشناسانه تصمیم نهایی برای اجرای آن گرفته شود.”

باشگاه خبرنگاران

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=40429

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر