1

عملکرد رسانه های کشور در برگزاری موفق اجلاس غیر متعهدها بسیار موثر بود

  • کد خبر : 40644
  • ۱۸ شهریور ۱۳۹۱ - ۱۶:۱۵

عملکرد رسانه های کشور در برگزاری موفق اجلاس غیر متعهدها بسیار موثر بود و این انتظار می رود تا همکاری، همدلی و وفاق خود را در تمام موضوعات ادامه دهند.

افق(ofoghnews.ir): حسینی تصریح کرد: اصحاب رسانه های کشور زمانی که منافع ملی مطرح باشد همدل و همراه، اختلافات سلیقه ای را کنار گذاشته و از مصالح نظام با تمام توان دفاع می کنند که این یکی از ارزشمندترین خصلتهای رسانه های کشور است
 وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: عملکرد رسانه های کشور در برگزاری موفق اجلاس غیر متعهدها بسیار موثر بود و این انتظار می رود تا همکاری، همدلی و وفاق خود را در تمام موضوعات ادامه دهند.

سید محمد حسینی در گفت و گو با پایگاه اطلاع رسانی دولت تصریح کرد: اصحاب رسانه های کشور زمانی که منافع ملی مطرح باشد همدل و همراه، اختلافات سلیقه ای را کنار گذاشته و از مصالح نظام با تمام توان دفاع می کنند که این یکی از ارزشمندترین خصلتهای رسانه های کشور است.
وی خاطر نشان کرد: رسانه ها در این موفقیت بزرگ سهیم هستند و امیدوارم در دیگر امور داخلی هم به منافع ملی بیشتر توجه کرده و مصالح نظام را مدنظر قرار دهند تا شاهد موفقیتهای بزرگتر باشیم.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با تاکید بر اینکه کشورمان در شرایط نبرد همه جانبه با نظام سلطه می باشد مجددا از رسانه خواست تا با ادامه دادن تجربه وفاق و همدلی در اجلاس نم، بر انسجام و وحدت ملی بیفزایند و از خدشه دار شدن آن جلوگیری کنند.
حسینی در عین حال تصریح کرد: با توجه به این تجربه ارزشمند فکر می کنم در آینده مشکلات کمتری داشته باشیم و هر چه به زمان انتخابات ریاست جمهوری آینده نزدیک تر می شویم انتظارات از رسانه ها بیشتر می شود.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=40644

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]