1

خبر خوش برای تارتار؛ ستاره‌های گل‌گهر به تمرینات برگشتند

  • کد خبر : 407838
  • ۲۴ مهر ۱۴۰۳ - ۳:۲۷

به گزارش ایرنا، با حضور مهدی تارتار در گل‌گهر سیرجان این تیم در لیگ بیست و چهارم در شرایط خوبی قرار گرفته و ۹ امتیاز در رده ششم جدول رده‌بندی قرار دارد. این در شرایطی‌ست که گل‌گهر با تعداد زیادی از بازیکنان مصدوم مواجه است. علیرضا علیزاده، علی قربانی، پیمان بابایی، اریک بایناما، مهدی تیکدری، […]

به گزارش ایرنا، با حضور مهدی تارتار در گل‌گهر سیرجان این تیم در لیگ بیست و چهارم در شرایط خوبی قرار گرفته و ۹ امتیاز در رده ششم جدول رده‌بندی قرار دارد.

این در شرایطی‌ست که گل‌گهر با تعداد زیادی از بازیکنان مصدوم مواجه است. علیرضا علیزاده، علی قربانی، پیمان بابایی، اریک بایناما، مهدی تیکدری، علی و کاظمی بازیکنان مصدوم گل‌گهر هستند.

حالا خبر رسیده مهدی تیکدری، پیمان بابایی و اریک بایناما با پشت سرگذاشتن دوران نقاهت خود در تمرینات سیرجانی‌ها حاضر هستند. با شروع مجدد رقابت‌های لیگ برتر بعد از پنجره فیفادی، بازگشت این ۳ بازیکن می‌تواند بهترین خبر ممکن برای گل‌گهر و مهدی تارتار باشد.

گفتنی است شاگردان تارتار در هفته هشتم رقابت‌های لیگ برتر روز جمعه باید به مصاف تراکتور تبریز می‌رفتند که به دلیل حضور بازیکنان تراکتور در تیم ملی این بازی به تعویق افتاد و سیرجانی‌ها حالا فرصت دارند تا خود را برای تقابل با ذوب‌آهن اصفهان در هفته نهم رقابت‌های لیگ برتر آماده کنند.

source

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=407838

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]