10

لاریجانی رئیس مجلس می ماند

  • کد خبر : 41
  • ۰۳ خرداد ۱۳۹۰ - ۲۲:۴۸

افق: در رای گیری امروز مجمع عمومی فراکسیون اصولگرایان همچنین “علی لاریجانی” با ۱۴۰رای به عنوان رئیس و سید”شهاب الدین صدر” ، “محمدرضا باهنر” و “محمد حسن ابوترابی فرد” به عنوان نواب رئیس مجلس شورای اسلامی برای سال سوم در جلسه مجمع عمومی فراکسیون اصولگرایان انتخاب شدند. به گزارش افق، در این جلسه، علی لاریجانی […]

افق: در رای گیری امروز مجمع عمومی فراکسیون اصولگرایان همچنین “علی لاریجانی” با ۱۴۰رای به عنوان رئیس و سید”شهاب الدین صدر” ، “محمدرضا باهنر” و “محمد حسن ابوترابی فرد” به عنوان نواب رئیس مجلس شورای اسلامی برای سال سوم در جلسه مجمع عمومی فراکسیون اصولگرایان انتخاب شدند.
به گزارش افق، در این جلسه، علی لاریجانی با ۱۴۰ رای به عنوان نامزد اصولگرایان برای انتخابات هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی انتخاب شد.

در این انتخابات، علی اصغر زارعی ۴۰ رای کسب کرد و ۸ رای سفید شمارش شد.

“سیدشهاب الدین صدر” و “محمدرضا باهنر” نیز به عنوان نواب رئیس مجلس شورای اسلامی انتخاب شدند.

“علی کریمی فیروزجائی”  گفت: سید”شهاب الدین صدر” با ۱۲۱ رای، “محمدرضا باهنر” ۱۰۷ رای و “محمد حسن ابوترابی فرد” با  ۹۰ رای در جلسه امروز مجمع عمومی فراکسیون به عنوان نواب رئیس مجلس شورای اسلامی برای سال سوم انتخاب شدند.

“سید حسین نقوی حسینی”  در رابطه با انتخاب دبیران هیأت رییسه در جلسه عصر امروز – سه شنبه – فراکسیون اصولگرایان، گفت: ” محمد دهقان نقندر” با ۹۱ رأی، ” محمد حسین فرهنگی” با ۸۵رای، “جهانبخش محبی نیا” با ۸۲ رای، “سید جاسم ساعدی” با ۶۹” رای، امیدوار رضایی میرقائد” ۶۷ رای و”علیرضامنادی سفیدان” با ۶۶ رای به عنوان دبیر هیئت رییسه مجلس در جلسه مجمع عمومی فراکسیون اصولگرایان انتخاب شدند.

در ادامه “امیدوار رضایی میرقائد” با اشاره به تغییر تعداد نامزدهای تعیین شده از سوی فراکسیون اصولگرایان برای سمت دبیری هیئت رییسه، از ۶ نفر به هفت نفر، افزود: پس از بازشماری آراء، “حسین سبحانی نیا” و “علیرضا منادی سفیدان” به صورت مشترک توانستند ۶۶ رأی را کسب کنند. برهمین اساس در زمان برگزاری انتخابات هیئت رییسه در صحن علنی، ۷ نفر به عنوان نامزد برای تصدی سمت دبیری هیئت رییسه از سوی فراکسیون اصولگرایان معرفی خواهند شد.

“موسی قربانی” و ” اسماعیل کوثری” نیز از جمله افرادی بودند که در انتخاب دبیران هیئت رییسه، نامزد شده بودند اما نتوانستند رای کافی را در فراکسیون اصولگرایان بدست بیاورند.

همچنین  “محمد آشوری تازیانی” ، “محسن کوهکن‎‏ریزی” و “احمد ناطق نوری” به عنوان ناظران هیئت رییسه مجلس تعیین شدند.

انتخابات هئیت رئیسه مجلس شورای اسلامی فردا در صحن علنی مجلس شورای اسلامی برگزار می شود.

 

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=41

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر