1

نقطه آسیب یک ملت وقتی است که گسست بین حاکمیت و مردم پیش بیاید

  • کد خبر : 41877
  • ۰۴ مهر ۱۳۹۱ - ۲۱:۵۰

ما به دنبال این نیستیم که مرتب کارها و فعالیت‌هایی که صورت می‌گیرد را به رخ بکشیم ولی مردم آگاه هستند و متوجه می‌شوند که در یک کشور همه دلسوزانه به دنبال خدمت به آنها هستند.

افق(ofoghnews.ir): استاندار تهران گفت: اینکه هدفمندی یارانه‌ها موجب رشد نقدینگی شده را قبول نداریم، هدفمندی یارانه‌ها ضد تورم است و بعضی‌ها آدرس غلط می‌دهند.

مرتضی تمدن استاندار تهران در پانزدهمین جشنواره شهید رجایی که با حضور مدیران و کارکنان دستگاه‌های اجرایی برگزار شد، اظهار داشت: هفته دفاع مقدس هفته ایثار و استقامت یک ملت است.

وی ادامه داد: امروز تمام قدرت‌های دنیا از لحاظ سیاسی و اقتصادی به این موضوع اذعان دارند که جایگاه ایران والا و مقتدرانه است.

تمدن بیان داشت: آخرین نشان از اقتدار ایران را در اجلاس غیرمتعهدها مشاهده کردیم. آنهایی که تهدید نیز شده بودند در این اجلاس حضور پیدا کردند.

استاندار تهران گفت: امروز هیچ کس در هیچ کدام از موضوعات منطقه‌ای نمی‌تواند نقش نظام جمهوری اسلامی ایران را نادیده بگیرد.

وی بیان داشت: نقطه آسیب یک ملت وقتی است که گسست بین حاکمیت و مردم پیش بیاید و مردم نسبت به آینده آن نظام ناامید شوند، آن وقت است که به دنبال یک ناجی می‌روند.

استاندار تهران گفت: ما به دنبال این نیستیم که مرتب کارها و فعالیت‌هایی که صورت می‌گیرد را به رخ بکشیم ولی مردم آگاه هستند و متوجه می‌شوند که در یک کشور همه دلسوزانه به دنبال خدمت به آنها هستند.

تمدن افزود: به لطف خدا و با کارهای زیربنایی که انجام شده تحریم جمهوری اسلامی ایران تبدیل به یک فرصت شده است و ایران کشوری نیست که بتوانند تحریم‌اش کنند.

وی با اشاره به اینکه تهدید نظامی علیه ایران یک جنگ روانی است افزود: اوضاع داخلی کشورشان را نمی‌توانند تدبیر کنند بعد ایران را تهدید به حمله نظامی می‌کنند.

استاندار تهران بیان داشت: دولت کارهای بزرگی را امروزه کلید می‌زند که مصداق تحول اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی در جامعه است.

تمدن درباره هدفمند سازی یارانه‌ها بیان داشت: اینکه هدفمندی یارانه‌ها موجب رشد نقدینگی شده را قبول نداریم هدفمندی یارانه‌ها ضد تورم است و اگر این اقدام نبود مشکلات بسیاری بوجود می‌آمد.

استاندار تهران افزود: بعضی‌ها آدرس غلط می‌دهند و باید بدانند واقعی شدن قیمت‌ها با تورم فرق می‌کند.

وی به ۵۱ طرح ماندگار در کشور اشاره کرد و گفت: در دولت نهم و دهم در استان تهران بالغ بر ۸ هزار میلیارد تومان کار خدماتی و عمرانی شده است و قریب به ۳ هزار میلیارد تومان برنامه‌ریزی کردیم تا برای ادامه پروژه‌ها در حوزه‌های مختلف مانند آموزش و پرورش، عمرانی، کشاورزی و صنعتی اقدام کنند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=41877

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر