2

در این پایگاه ۳۸ زن کارآموز قربانی رفتارهای غیراخلاقی مربیان شده اند+تصویر

  • کد خبر : 41886
  • ۰۴ مهر ۱۳۹۱ - ۲۲:۲۷

۳۸ زن کارآموز در این پایگاه تاکنون اعلام کرده اند که قربانی رفتارهای غیراخلاقی مربیان آموزشی خود شده اند. خاطیان به ۳۰ روز تا ۲۰ سال حبس محکوم شده اند.

افق(ofoghnews.ir): روزگاری رسانه های آمریکایی، ارتش این کشور را نماد شجاعت و اسطوره در همه موضوعات اخلاقی می دانستند اما اکنون آنها نیز به این موضوع معترفند که بروز انحرافات اخلاقی تبدیل به یک فاجعه در این مجموعه شده است.

پایگاه نیروی هوایی لاکلند واقع در ایالت تگزاس آمریکا یکی از مهمترین و مشهورترین مراکز بروز این اتفاقات غیراخلاقی است. بر اساس آمارهای رسمی تاکنون شش مربی آموزشی در پایگاه هوایی لاکلند طی ۱۶ سال گذشته به داشتن رابطه غیراخلاقی و نامشروع با کاراموزان خود متهم شده اند و این پایگاه شاهد رسواییهای اخلاقی بسیاری بوده است.

۳۸ زن کارآموز در این پایگاه تاکنون اعلام کرده اند که قربانی رفتارهای غیراخلاقی مربیان آموزشی خود شده اند. خاطیان به ۳۰ روز تا ۲۰ سال حبس محکوم شده اند.

موضوع آنقدر در اذهان عمومی به صورت جدی پیگیری می شود که مسئولان ترجیح داده اند رسما فعالیت گروه مبارزه با فساد اخلاقی در ارتش آمریکا را فعال کنند و نانسی پریش رئیس این گروه اعلام کرده رسیدگی به جرائم اخلاقی در ارتش در اولویت اصلی قرار ندارد.

طی هفته های اخیر نیز یک مربی آموزشی نیروی هوایی آمریکا به علت رابطه غیراخلاقی با کارآموز خود تنها به ۴۵ روز زندان محکوم شد و تنزل درجه پیدا کرد.

منکو به پرداخت جریمه ۱۵۰۰ دلاری در عرض سه ماه و ۳۰ روز کار اجباری بدون حبس محکوم شده است و فعالیت وی باید به مدت ۳۰ روز منحصرا در پایگاه لاکلند باشد. اگرچه این رای خفیف با اعتراض قربانی و برخی رسانه ها مواجه شده اما به علت ترس از برخورد امنیتی ارتش امریکا با معترضان، آنها ترجیح داده اند این موضوع را بیش از این پیگیری نکنند.

باشگاه خبرنگاران

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=41886

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر