3

گاهی در ولایت مداری از عیال ناصرالدین شاه ضعیف تر عمل می‌کنیم

  • کد خبر : 41901
  • ۰۵ مهر ۱۳۹۱ - ۱۰:۵۴

همسر ناصرالدین شاه وقتی فتوای تحریم تنباکو را از میرزای شیرازی شنید همه خطرات را به جان خرید و قلیان شاه را شکست و فرمان ولی امرش را اجرا کرد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه باید نسبت به فرامین رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی و حمایت از تولید حساس بود، گفت: دشمن فرهنگ و اقتصاد ما را هدف قرار داده است.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار محمدرضا نقدی شامگاه سه شنبه در مراسمی در نمایشگاه یاد یاران که به مناسبت هفته دفاع مقدس برگزار شد در سخنانی، دوره هشت سال دفاع مقدس را درخشان ترین قطعه تاریخ ملت ایران و همچنین تاریخ بشریت دانست و افزود: ملت ایران در این جنگ یکه و تنها و با دست خالی در برابر همه ابر قدرت‌های شیطانی ایستاد و از تمامیت ارضی، امام راحل و ارزش‌های انقلاب با تمام وجود پاسداری و حراست کرد و از این آزمایش بزرگ سربلند بیرون آمد.

وی با محکوم کردن اقدام وقیحانه دشمنان اسلام در توهین به ساحت پیامبر اعظم (ع) اظهار داشت: اگر امت اسلامی از درسی که رزمندگان در هشت سال جنگ تحمیلی دادند عبرت می گرفتند دشمنان ، امروز هیچ گاه به خود اجازه نمی دادند به برترین شخصیت هستی بی احترامی کنند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین عنوان کرد: در دهه‌های  گذشته کسی نسبت به ساحت پیامبر(ص) بی احترامی نمی‌کرد که شاید دلیل آن این بود که حقیقت وجود و پیام رسول الله(ص) در جهان آشکار نشده بود.

وی ادامه داد: آن فردی که نسبت به ساحت قرآن و پیامبر اسلام توهین و بی حرمتی کرده با این اقدام، خود را برای همیشه به زباله دان تاریخ فرستاده است.

واقعیات جنگ برای مردم بازگو شود

نقدی با بیان اینکه روح و حقیقت دفاع مقدس باید در بیان خاطرات زنده نگه داشتن یاد آن ایام وجود داشته باشد، افزود: همواره باید مراقب بود که واقعیات جنگ برای مردم بازگو شود که اگر دفاع مقدس را در بیان چند خاطره خشک و بی روح خلاصه و حبس کنیم اثری نخواهد داشت.

وی با تاکید بر اینکه همه باید وظیفه امروز خود را از دفاع مقدس استخراج کنند افزود: در عملیات محرم رزمندگان در کانال ها و خندق ها ساعات طولانی به سر می بردند و حتی نوبت های نمازشان را نشسته می خواندند و جوانان قمی در جبهه های کردستان و در باشگاه افسران حماسه های بزرگ و معجزه آسایی خلق کردند.
رئیس سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: حماسه‌ها و ناگفته‌های دفاع مقدس بسیار است، اما باید دید چه گفته‌ای را باید بیان کرد که دشمن را  ناراحت و دوستان انقلاب خوشحال می شوند.

وی تصریح کرد: در بیان خاطرات دفاع مقدس باید مسائلی مطرح شود که دشمن عقب نشینی و انسان را در مسیر هدایت قرار دهد.

دشمن فرهنگ و اقتصاد ما را مورد هدف قرار داده است

سردار نقدی با بیان اینکه امروز دشمن فرهنگ و اقتصاد ما را مورد هدف قرار داده است افزود: باید دید که دفاع مقدس در خصوص اقتصاد مقاومتی چه درس‌هایی را برای جامعه امروز ما دارد.

وی گفت: رزمندگان در دوران دفاع مقدس با کمترین امکانات از کیان اسلام و کشور دفاع و ملت ایران نیز در حمایت اقتصادی از جبهه ها نقش آفرینی کردند که باید از این جلوه های جنگ درس بگیریم.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین ابراز داشت : اگر امروز رهبر معظم انقلاب تاکید دارند که باید کالای داخلی در جامعه مصرف شود باید حساست رزمندگان را در جنگ یادآور شد که توانستند وسایل و امکانات مورد نیاز در جنگ را که سایر کشورها در اختیارش نمی گذاشتند با دست خود بسازد.

وی ادامه داد: درکارگاه های تراشکاری کوچک جوانان مستعد ما  از ساخت سیم خاردار گرفته تا بازسازی خمپاره‌ها تلاش خود را بکار می‌بستند که امروز این صحنه‌ها باید برای جامعه ما درس و عبرت باشد.

گاهی در ولایت مداری از عیال ناصرالدین شاه ضعیف تر عمل می‌کنیم

نقدی افزود: اصناف و بازاریان در دوران جنگ حمایت‌های بسیاری از جبهه‌ها کردند و با ارسال مداوم وسایل مورد نیاز رزمندگان نقش آفرینی می‌کردند که امروز نیز باید وظیفه خود را در شرایط اقتصادی کشور بشناسند.

وی با بیان اینکه گاهی در ولایت مداری از عیال ناصرالدین شاه ضعیف تر عمل می‌کنیم، افزود: همسر ناصرالدین شاه وقتی فتوای تحریم تنباکو را از میرزای شیرازی شنید همه خطرات را به جان خرید و  قلیان شاه را شکست و فرمان ولی امرش را اجرا کرد.

انتقاد از مصرف کالاهای غربی در کشور

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه امروز مصرف کالاهای تولید داخل تاکید مقام معظم رهبری است، افزود: متأسفانه در کشورهای اسلامی و حتی در کشور خودمان کسانی که اسم خود را مسلمان گذاشته‌اند کالاهای کشورهای خارجی و آنهایی که نسبت به ارزش‌ها بی حرمتی می‌کنند وارد و مصرف می‌کنند.

سردار نقدی با اشاره به هتاکی مزدوران شاه به امام خمینی(ره) قبل از انقلاب ابراز داشت: امام شاگرد کوچک مکتب پیامبر (ص) بود اما وقتی مردم قم این عمل وقیحانه را دیدند، بازاریان مغازه‌های خود را تعطیل و ضرر و زیان را به جان خریدند و بازار تهران هم برای اعلام اعتراض به بی حرمتی به امام تعطیل شد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=41901

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر