1

درجلسه مشترک خاتمی،سیدحسن خمینی و عبدالله نوری چه گذشت

  • کد خبر : 43117
  • ۲۰ مهر ۱۳۹۱ - ۱۱:۰۰

رسانه های ضدانقلاب از جلسه مشترک مجمع روحانیون مبارز و گروه «مجمع محققین و مدرسین» با حضور خاتمی، عبدالله نوری و سیدحسن خمینی خبر می دهند.

هرچند در این باره خبر رسمی از سوی افراد برگزارکننده منتشر نشده اما گویانیوز گزارش داد «این جلسه در جماران برگزار شد. عبدالله نوری و سیدحسن خمینی از اعضای این دو احزاب روحانی- سیاسی نیستند ولی با توجه به شرایط پیچیده و نیز اهمیت رویکرد اصلاح طلبان و جنبش سبز در انتخابات ریاست جمهوری ۹۲ به این جلسه مهم دعوت شدند.

در این نشست وحدت، انسجام و همفکری اصلاح طلبان خصوصا چهره های شاخص آن مورد تاکید قرار گرفت و بر لزوم فعالیت جدی و موثر اصلاح طلبان در فضای انتخابات پیش رو البته با حفظ مبانی اصلاح طلبی و محوریت مواضع اصولی آقایان میرحسین موسوی و مهدی کروبی تاکید گردید».

گروهک های اپوزیسیون و فتنه گران در سال ۸۸ مدعی تقلب در انتخابات شده و اقدام به ایجاد آشوب کردند. همین امر حضور دوباره آنها در عرصه انتخابات را هم به لحاظ توجیه تئوریک و هم نگاه حاکمیت و مردم به آشوب طلبان با تعارض های جدی مواجه کرده است.

گفتنی است که تاکید آنها بر «مواضع اصولی موسوی و کروبی»- اگر صحت داشته باشد- با توجه به اسناد فراوانی که از همکاری آنها با سرویس های اطلاعاتی آمریکا و انگلیس و اسرائیل حکایت می کند، قابل تامل است!

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=43117

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر