2

پیوند علنی سایت موسوی با گروهک کومله

  • کد خبر : 24674
  • ۱۸ دی ۱۳۹۰ - ۹:۱۴

هیوا سلیمی از عناصر قدیمی گروهک کومله و مقیم سلیمانیه عراق است که در بخش انتشارات و تلویزیون آسوی روژهلات مشغول به فعالیت است

بخش کردی سایت اینترنتی «کلمه» متعلق به جریان فتنه که از خارج کشور- لندن- بارگزاری می شود از چندی پیش با کمک هیوا سلیمی «از عناصر گروهک کومله، جناح مهتدی» فعال شده است.
هیوا سلیمی از عناصر قدیمی گروهک کومله و مقیم سلیمانیه عراق است که در بخش انتشارات و تلویزیون آسوی روژهلات(متعلق به کومله جناح مهتدی) مشغول به فعالیت است و در زمینه ترجمه مقالات و مطالب به زبان کردی با آن سایت همکاری دارد.
افتتاح این بخش نشان دهنده عمق پیوند امثال میرحسین موسوی با گروهک های تروریستی است.
گفتنی است نسخه روزانه این سایت هم توسط فردی به نام حمزه غالبی ساکن پاریس که ارتباطات نزدیکی با منافقین دارد اداره می شود.
عبدالله مهتدی، رهبر گروهک تروریستی کومله که به طور متناوب در آلمان و سلیمانیه عراق به سر می برد، سال گذشته در مصاحبه ای گفته بود ژنرال های آمریکایی از اردوگاه کومله در کردستان عراق بازدید کرده و از گروه ما در مقابله با ایران حمایت مالی می کنند. وی درباره همکاری با سایت اینترنتی موسوی- کلمه- گفته است این همکاری از مدت ها قبل وجود داشته و گشایش بخش کردی سایت کلمه در ادامه همکاری های قبلی و برنامه ای تعریف شده برای انتخابات مجلس نهم در ایران است.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=24674

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر