1

خیلی خوشحالم که در حال ثبت نام داوطلبان مسکن مهر تهران هستیم

  • کد خبر : 43843
  • ۲۷ مهر ۱۳۹۱ - ۱۲:۵۵

در حال حاضر تمام کسانی که تمایل دارند در مسکن ویژه تهران ثبت نام کنند می‌توانند به سایت مراجعه کرده و خود را به عنوان متقاضی این نوع مسکن در تهران اعلام کنند.

وزیر راه و شهرسازی گفت:‌ شرایط ثبت نام مسکن ویژه تهران در مناطق ذکر شده در سایت معقول و حتی پایین‌تر از قیمت مسکن در همان منطقه است.

علی نیکزاد در گفتگو با باشگاه خبرنگاران در مورد مسکن ویژه تهران اظهار داشت: خیلی خوشحالم که به قول خود عمل کرده و الان هم در حال ثبت نام داوطلبان مسکن مهر تهران هستیم.

وی افزود: در حال حاضر تمام کسانی که تمایل دارند در مسکن ویژه تهران ثبت نام کنند می‌توانند به سایت مراجعه کرده و خود را به عنوان متقاضی این نوع مسکن در تهران اعلام کنند.

وزیر مسکن و شهرسازی در خصوص برخی انتقادات در مورد هزینه‌ی بالای مسکن ویژه تهران بیان کرد: با توجه به اینکه زمینی که در تهران خریداری شده بسیار گران‌تر از زمین‌های دیگر مسکن مهر است مطمئنا هزینه برای خریداری این نوع مسکن‌ها بالاتر خواهد بود.

نیکزاد با بیان اینکه قیمت مسکن ویژه تهران پایین‌تر از قیمت مسکن‌های دیگر در همان منطقه است،ادامه داد: مردم با مشاهده و مقایسه‌ی همه شرایط از جمله ساخت مقاوم و بی‌نظیر این نوع مسکن با دیگر مسکن‌ها می‌توانند قیمت‌های تمام شده برای خریداری مسکن ویژه تهران را که کم‌تر از قیمت خانه در همان منطقه است را حساب کنند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=43843

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر