2

اصولگرایان با کسانی که جریان فتنه را بوجود آوردند هیچ گاه ائتلافی نخواهند داشت.

  • کد خبر : 4423
  • ۱۳ تیر ۱۳۹۰ - ۱۰:۰۵

مجتبی شاکری در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) با اشاره به برگزاری جلسه‌ کمیته سیاسی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی گفت: در این جلسه عنوان شد که اصولگرایان بیشترین تاثیر را در انتخابات پیش روی مجلس خواهند داشت و این مجموعه با وحدت می‌تواند سهم حداکثری خود را در انتخابات حفظ کنند. وی […]

مجتبی شاکری در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) با اشاره به برگزاری جلسه‌ کمیته سیاسی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی گفت: در این جلسه عنوان شد که اصولگرایان بیشترین تاثیر را در انتخابات پیش روی مجلس خواهند داشت و این مجموعه با وحدت می‌تواند سهم حداکثری خود را در انتخابات حفظ کنند.

وی جریان فتنه و دوم خرداد را خط قرمز اصولگرایان در انتخابات پیش رو عنوان و اظهار کرد: اصولگرایان با کسانی که جریان فتنه را بوجود آوردند هیچ گاه ائتلافی نخواهند داشت.

شاکری افزود: در این جلسه هم‌چنین بر این نکته تاکید شد که بهتر است در حوزه‌هایی که چند نماینده اصولگرا وجود دارد و رقابت آن‌ها ممکن است موجب تقسیم رای مردم شود، این نوع رقابت‌های فرساینده صورت نگیرد، هم‌چنین باید توجه داشت که عنصر رای‌آوری سهمی از معیارها را به خود اختصاص دهد و در واقع اگر چه شایستگی‌های فرد را باید در نظر گرفت ولی به ترتیب باید مجموعه‌ای از معیارهایی که می‌تواند یک کاندیدای اصولگرا را در سطح قرار دهد سنجید.

این عضو شورای مرکزی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی هم چنین تاکید کرد که در تشکل متبوعش کمیته انتخابات شکل گرفته و این جمعیت نیز همچون دیگر گروه‌های اصولگرا در حال جمع‌آوری اطلاعات مربوط به نامزدهای احتمالی خود که در شهرهای مختلف ظرفیت رای آوری دارند، هستند که در مرحله بعد اصولگرایان با امتیازبندی‌ها و اولویت‌هایی که دارند به فهرست واحد دست پیدا کنند.

شاکری هم چنین بحث در مورد گروه‌های مخالف که در سوریه در پازل آمریکایی‌ها قرار گرفته‌اند، نقش سپاه در حفظ انقلاب و دفاع از مرزها و ضرورت حضور جانبازان در عرصه‌های مختلف و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را از دیگر نکات مورد بحث در جلسه‌ برگزار شده این تشکل عنوان کرد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=4423

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]