4

یک بسیجی آمادگی خود را برای از کار انداختن برنامه‌های مهم جنگی اسرائیل اعلام کرد

  • کد خبر : 47853
  • ۰۲ آذر ۱۳۹۱ - ۹:۳۱

رزمندگان ایران اسلامی در ابتدای جنگ تحمیلی و هشت سال دفاع مقدس با دستان خالی مقابل ارتش مجهز رژیم بعثی که پشتیبانی تمام دنیا را داشت، ایستادند و نشان دادند که هیچ سلاحی بالاتر از ایمان و الگوی فرهنگ عاشورا وجود ندارد.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: یک بسیجی کهگیلویه و بویراحمدی آمادگی خود را برای هنگ و از کار انداختن برنامه‌های مهم جنگی اسرائیل در حوزه سایبری اعلام کرده است.

سردار یونس امیری امروز در گفت‌و‌گوی اختصاصی با خبرنگار فارس در گچساران در پاسخ به سئوال وی مبنی بر تحلیل تهدیدات همیشگی رژیم صهیونیستی علیه ایران اسلامی و حملات اخیر این رژیم به نواره غزه، اظهار کرد: اسرائیل همیشه ایران اسلامی بزرگ و مقتدر را تهدید به حمله نظامی کرده است اما شما ببنیید این رژیم در مقابل اصابت چند عدد موشک‌ کوچک مینی‌کاتیوشا با کالیبر ۱۰۷ میلیمتر شیرازه و تمرکز خود را از دست داده است آن وقت چگونه مقابل ایران اسلامی که به پیشرفته‌ترین سلاح‌ها مجهز شده است، حرفی برای گفتن خواهد داشت.

وی افزود: رزمندگان ایران اسلامی در ابتدای جنگ تحمیلی و هشت سال دفاع مقدس با دستان خالی مقابل ارتش مجهز رژیم بعثی که پشتیبانی تمام دنیا را داشت، ایستادند و نشان دادند که هیچ سلاحی بالاتر از ایمان و الگوی فرهنگ عاشورا وجود ندارد.

امیری در پاسخ به سئوال دیگر خبرنگار فارس در زمینه جنگ‌های سایبری و الکترونیکی احتمالی اسرائیل علیه ایران اسلامی گفت: به فرموده امام راحل دشمنان ما از جمله اسرائیل هیچ غلطی نمی‌توانند بکنند و ایران اسلامی آنقدر مقتدر و پیشرفته شده است که در تمامی حوزه‌ها پاسخ دندان‌شکنی به دشمنان خواهد داد.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد عنوان داشت: یک بسیجی کهگیلویه و بویراحمدی آمادگی خود را برای هنگ و از کار انداختن ده‌ها و صدها برنامه مهم و اصلی جنگی اسرائیل در حوزه سایبری اعلام کرد که این تنها نمونه‌ای از اقتدار و دانش فرزندان ایران اسلامی است.

امیری تأکید کرد: اسرائیلی‌ها از جمله وزیر جنگ این رژیم جعلی بر اثر اصابت موشک‌های کوچک مینی‌کاتیوشا با قطر ۱۰۷ میلیمتر فرار را بر قرار ترجیح داده‌اند و به پناهگاه‌ها رفته‌اند، آن وقت در مقابل موشک‌های فجر ۵ جمهوری اسلامی ایران با قطر ۵۲ اینج چه کاری خواهند کرد و به طور قطع نمی‌توانند مقابله کنند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=47853

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر