2

مدیر بی بی سی به شهرام همایون دهانت را ببند، هر دو بی شرفیم!

  • کد خبر : 50929
  • ۲۰ آذر ۱۳۹۱ - ۶:۱۲

رئیس بی بی سی فارسی، مدیر شبکه ماهواره ای کانال یک را تهدید کرد که اگر به افشاگری هایش ادامه دهد، او هم مقابله به مثل خواهد کرد و چیزهایی را لو خواهد داد که ممکن است موجب شکایت شود.

شهرام همایون مدیر شبکه لس آنجلسی کانال یک اخیراً درباره مسائل پشت پرده و رسوایی های بی بی سی و صدای آمریکا گفته بود: به جرأت می توانم بگویم که در طول تاریخ فعالیت رسانه ای خود هیچ نقطه سیاهی ندارم در حالی که پرونده بی بی سی فارسی و صدای آمریکا مشخص است. شبکه ای که در آن دختران ایرانی طعمه هوسرانی صادق صبا می شوند، آیا جایگاهی برای سردادن شعار آزادی انسان هاست؟ یا یک وطن پرست می تواند بپذیرد در شبکه ای کار کند که دختر ایرانی را که مورد تجاوز قرار گرفته، طرد و به مجری تجاوزگر پست بالاتر بدهند؟
در واکنش به اظهارات شهرام همایون، صادق صبا مدیر بی بی سی فارسی که مدت هاست اخبار مربوط به رسوایی ها و بهره کشی های وی در محافل رسانه ای ضد انقلاب منتشر می شود، نوشت: به مدیریت این شبکه لس آنجلسی پیشنهاد می کنم اولاً دست از طرح اینگونه ادعاها برداشته و از رسانه بی بی سی و کسانی که آنها را مورد هجمه قرار داده عذرخواهی کند در غیر این صورت مجبور می شوم پرونده بایگانی شده و خاک خورده اش را در زمینه کلاهبرداری های «رادیو پدر»، «جنبش ما هستیم» و… دوباره به جریان بیاندازم و از این طریق البته اعاده حیثیت کنم.
وی تهدید کرد: فکر می کنم در صورت افشای این پرونده ها افراد زیادی که از این شخص و همکاران به اصطلاح حق به جانبش شکایت داشته و دارند بتوانند حقوق پایمال شده خود را در طول این سال ها بازپس گیرند.
صادق صبا توضیح نداده که اگر واقعاً از تضییع حقوق افرادی آگاه است چرا برای سالها کتمان حقیقت کرده و اکنون صرفاً برای بستن دهان شهرام همایون تهدید به افشای برخی ماجراهای مشابه می کند؟!
مدیر بی بی سی فارسی در عین حال فاصله گرفتن این شبکه از سلطنت طلبان را با قاطعیت رد کرد و نوشت: اگر ما و بی بی سی فارسی با سلطنت طلب ها، شهبانو فرح پهلوی و فرزند شاهنشاه آریا مهر، رضا پهلوی مشکل داشتیم هیچ گاه از آنها برای حضور در این رسانه دعوت به عمل نمی آوردیم و از طرفی شاهزاده رضا پهلوی و شهبانو فرح پهلوی اگر به بی بی سی معتقد نبودند درخواست ما را برای مصاحبه هرگز نمی پذیرفتند. نمی دانم چرا برخی کاسه داغ تر از آش می شوند.
یادآور می شود اسم رمز آغاز کوتای ۲۸ مرداد ۱۳۳۲ توسط رادیو بی بی سی اعلام شد. شبکه بی بی سی طی ماه های اخیر با چندین رسوایی و استثمار جنسی زنجیره ای مواجه شده است.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=50929

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر