3

اپوزیسیون هستیم یا گدای دربار ملک عبدالله؟!

  • کد خبر : 58309
  • ۲۷ دی ۱۳۹۱ - ۸:۴۶

همکار نشریات زنجیره ای در دوره اصلاحات معتقد است: رژیم پهلوی از یک اپوزیسیون آبرومند برخوردار بود اما جمهوری اسلامی با اپوزیسیونی مضحک و کاریکاتورگونه طرف است.

داریوش سجادی (مدیر یکی از شبکه های ماهواره ای تعطیل شده) در وبلاگ خود، اظهارات چند هفته پیش وزیر خارجه رژیم بحرین را مورد توجه قرار داد که گفته بود باید مانند سوریه، کنفرانس دوستانه مردم ایران را با کمک گروه های مخالف برگزار کنیم.

سجادی می نویسد: بعد از برگزاری آخرین دور از کنفرانس های ادواری مسمی به «دوستان مردم سوریه» در تونس با مشارکت و هدایت و سرمایه گذاری عربستان و قطر و بحرین و ترکیه و به منظور ایجاد هماهنگی بین نیروهای وحشی سلفی و تروریست «حامی ایجاد دمکراسی در سوریه از طریق کشتار درمانی»! اظهارات «شیخ خالدبن حمد آل خلیفه» وزیر خارجه بحرین در حاشیه این اجلاس اسباب انبساط خاطر شد! ایشان بعد از رتق و فتق امور دمکراسی در سوریه(!!!) و لابد و ایضاً در کشور متبوعه شان با اشاره به ایران ابراز لحیه فرموده اند.

گاه آن رسیده که شاهد کنفرانس «دوستان مردم ایران» باشیم(!) تصورش خالی از لطف نیست که شاهد کنفرانسی به منظور حمایت از ایجاد دمکراسی در ایران(!) باشیم که در آن ریاست اجلاس با امیر بحرین و پادشاه عربستان «دمکراتیک تر» (!) باشد در حالی که نیش اش تا بنا گوش باز است برای اظهارات سخنرانان اپوزیسیون ایرانی کف می زند و اشرفی پخش می کند.

وی می افزاید: تصورش را بکنید آنگاه محسن سازگارا و علیرضا نوری زاده و رضا پهلوی و پرویز ثابتی و مجتبی واحدی و محسن مخملباف و شیرین عبادی و فاطمه حقیقت جو و نیک آهنگ کوثر و اردشیر امیرارجمند و عطاالله مهاجرانی و مسعود رجوی و مسعود بهنود و ضیا آتابای و شهرام همایون و «هخا» و ابراهیم نبوی و گوگوش و شاهین نجفی و محسن نامجو و شنبه زاده(!) و «من وتو» و «صدای آمریکا» و رادیو فردا و بقیه «تجار اپوزیسیون» در رقابتی نفس گیر برای کسب اشرفی بیشتر به منظور «لابد» تلاش بیشتر برای سرنگونی جمهوری اسلامی و استقرار دموکراسی مطمح نظر آقاشون «ملک عبدالله» با یکدیگر به منظور کسب نظر لطف بیشتر امیران دمکرات خلیج فارس به رقابت بپردازند.
سجادی نوشت: رژیم پهلوی هر ایرادی داشت اما برخوردار از یک مزیت هم بود و آن برخورداری اش از اپوزیسیونی «آبرومند و صاحب صلاحیت» نظیر (امام) خمینی و دیگران بود که جملگی سرشان به تنشان می ارزید اما اکنون جمهوری اسلامی برخوردار از اپوزیسیونی چنین مضحک و کاریکاتورگونه است که یک طرفش امیر بحرین و ملک عبدالله و آل خلیفه و باراک اوباما و نتانیاهو و آن طرفش مسعود رجوی و رضا پهلوی و سازگارا و نوری زاده و عبادی و… بقیه تجار مسما به اپوزیسیون است! این اسباب شرمندگی است.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=58309

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر