1

یحیی گل‌محمدی:اگر سرمربی شوم اختیار تام می‌خواهم

  • کد خبر : 51187
  • ۲۱ آذر ۱۳۹۱ - ۱۳:۲۶

سرمربی موقت پرسپولیس گفت: «در جلسه‌ای به رویانیان گفتم اگر سرمربی شوم اختیار تام می‌خواهم.»

یحیی گل‌محمدی پس از قبول پست سرمربیگری موقت پرسپولیس اظهار داشت: «شب گذشته با رویانیان پس از اتفاقات اخیر مفصل صحبت کردم و به سردار گفتم اگر قرار شد سرمربی تیم بمانم، برای همه کارها اختیار تام می‌خواهم.»
وی افزود: «به رویانیان گفتم اگر به توافق برسیم، می‌خواهم دستیارانم،‌ بازیکنانم و همه اعضای تیم را خودم انتخاب کنم. دوست دارم هر فردی که می‌آید و می‌رود و هر تمرینی که انجام می‌شود با اختیار تام بدون کم و کاستی زیر نظر من باشد. چون این حق یک سرمربی است و حالا باید ببینم چه اتفاقی خواهد افتاد.»
وی خاطرنشان کرد: «البته رسما از تمامی اعضای کمیته فنی که من را قابل دانستند و به عنوان سرمربی انتخاب کردند، تشکر می‌کنم و دست آنها را می‌بوسم. احترام زیادی برای این عزیزان قائلم و از صمیم قلب آرزو دارم همیشه موفق و پیروز باشند.»
گل‌محمدی در پایان در پاسخ به سؤالی که آیا با این وضعیت بالاخره شما سرمربی پرسپولیس هستی یا خیر، گفت: «کمک به پرسپولیس یک افتخار است اما باز هم تکرار می‌کنم من با اختیار تام می‌خواهم به پرسپولیس بیایم و به هیچ عنوان دوست ندارم اختیاراتم را با کسی دیگری قسمت کنم. این حرف من است انشاءالله بقیه‌اش تا بعد.»

فارس

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=51187

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]