2

خداحافظی سرمربی تیم ملی ایران با ملی‌پوشان

  • کد خبر : 5211
  • ۱۹ تیر ۱۳۹۰ - ۱۵:۰۶

به گزارش برنا، تیم ملی فوتبال ایران شب گذشته در سومین و آخرین دیدار تدارکاتی خود در اتریش، با نتیجه ۳ بر ۲ مقابل تیم بانیک استراوا از جمهوری چک به پیروزی دست یافت. در حاشیه *همانند ۲ بازی قبلی، گروهی از ایرانیان مقیم اتریش برای تماشای مسابقه به ورزشگاه آمده بودند. *گرما و شرجی […]

به گزارش برنا، تیم ملی فوتبال ایران شب گذشته در سومین و آخرین دیدار تدارکاتی خود در اتریش، با نتیجه ۳ بر ۲ مقابل تیم بانیک استراوا از جمهوری چک به پیروزی دست یافت.

در حاشیه

*همانند ۲ بازی قبلی، گروهی از ایرانیان مقیم اتریش برای تماشای مسابقه به ورزشگاه آمده بودند.

*گرما و شرجی بودن هوا بسیار در این دیدار آزار دهنده بود.

*در تیم بانیک استراوا چند بازیکن از اسلواکی و لهستان عضویت داشتند.

*کارلوس کی روش سرمربی تیم ایران پس از پایان این دیدار بلافاصله عازم وین شد تا از آنجا برای دیدن بازی دوستانه مالدیو با هند که روز یکشنبه برگزار می شود، به مالدیو برود.

*وی پیش از رفتن به داخل اتوبوس بازیکنان آمد و ضمن خداحافظی و ابراز رضایت از آنان، بابت تلاشی که در این اردو داشتند و نیز از سایر اعضای کادر تیم ملی تشکر کرد.کی روش گفت: راه زیادی تا برزیل ۲۰۱۴ در پیش داریم و در این راه با تیم های متفاوتی باید بازی کنیم که دو دیدار با مالدیو، آغاز این راه است. وی از بازیکنان خواست تا با همین تلاش و ممارستی که در این اردو داشتند، به حرکت خود ادامه دهند تا با طی کردن این راه طولانی به هدف نهایی خود برسیم.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=5211

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]