1

انتقام از دانش آموزان +تصاویر

  • کد خبر : 54004
  • ۰۵ دی ۱۳۹۱ - ۲۱:۳۲

راننده ای با ۲۳ دانش آموز برخورد کرد. مجرم شناخته شدن این فرد در دادگاه، باعث عصبانیتش شده و احتمالا بدین طریق خواسته انتقام بگیرد.

خبرگزاری “ntvmsnbc” ترکیه نوشت: «مردی در چین که به اتهام قتل دخترش در دادگاه محاکمه شده و توسط قاضی دادگاه مجرم شناخته شد. نارضایتی و اعتراضش به حکم دادگاه را با یک حادثه وحشتناک رانندگی اعلام کرد.»

 این وب سایت نوشت: «این مرد چینی بعد از خروج از دادگاه، سوار ماشین سواری شخصی اش شده و به سوی تعدادی از دانش آموزان مدرسه رانده و با ۲۳ نفر از دانش آموزان برخورد کرد. در این حادثه تعدادی از دانش آموزان به شدت زخمی شدند.»

  وب سایت “ntvmsnbc”  در ادامه نوشت: «در ایالت “هی بی” و در شهر “فینگ اینگ” راننده ای به سوی ۲۳ نفر از دانش آموزان که از مدرسه عازم خانه بودند برخورد کرد. در این حادثه ۱۳ دانش آموز به شدت زخمی شدند و به بیمارستان منتقل شدند.

 در حال حاضر پرونده قضایی این راننده به جرم قتل دخترش در دادگاه در جریان است. دادگاه این فرد را در قتل دخترش، گناهکار شناخته است. مجرم شناخته شدن این فرد در دادگاه، باعث عصبانیتش شده و احتمالا بدین طریق خواسته انتقام بگیرد.

 ماموران در حال بررسی علت این حادثه هستند احتمال عمدی بودن این حادثه وجود دارد. برخی از رسانه ها از برنامه ریزی قبلی این حادثه سخن گفته اند.»

 خبرگزاری “شین هو آ” چین نوشت: «طبق آزمایشاتی که از این راننده گرفته شده است احتمال استفاده از مواد مخدر یا الکل رد شده است و این موضوع احتمال عمدی بودن حادثه را بیشتر کرده است.»

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=54004

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر