9

امشب «هفت» با مهمان ویژه می اید

  • کد خبر : 55932
  • ۱۵ دی ۱۳۹۱ - ۱۵:۴۷

در برنامه امشب «هفت» با اجرای محمود گبرلو، سید‌محمد حسینی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی حضور می‌یابد تا درباره مسائل این روزهای سینمای ایران صحبت کند.

به گزارش افق نیوز به نقل از فارس، در برنامه امشب «هفت» با اجرای محمود گبرلو، سیدمحمد حسینی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی حضور می‌یابد تا درباره مسائل این روزهای سینمای ایران صحبت کند. در بخش میزگرد هم مسعود فراستی با حسین فرح‌بخش تهیه‌کننده سینما درباره موضوع «سینما و مردم» صحبت می‌کنند

«هفت» به تهیه کنندگی علی قانع جمعه شب‌ها از ساعت ۲۳ روی آنتن شبکه سه می‌رود.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=55932

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
آمار کرونا
[cov2019]