1

مبارزه با هر جریان انحرافی که بخواهد رسالت انقلاب را مخدوش کند رسالت ماست.

  • کد خبر : 5661
  • ۲۲ تیر ۱۳۹۰ - ۲۳:۳۲

مشاور حقوقی رئیس جمهور گفت: مبارزه با هر جریان انحرافی که بخواهد رسالت انقلاب را مخدوش کند رسالت ماست. به گزارش خبرنگار مهر، غلامحسین الهام عصر چهارشنبه در نخستین همایش مشاوران جوان استان گلستان با عنوان “جوانان رهروان ولایت، مدیران فردا” افزود: انتخابات عرصه تصمیم گیری برای انقلاب است و دشمن همیشه از انتخابات سوءاستفاده […]

مشاور حقوقی رئیس جمهور گفت: مبارزه با هر جریان انحرافی که بخواهد رسالت انقلاب را مخدوش کند رسالت ماست.
به گزارش خبرنگار مهر، غلامحسین الهام عصر چهارشنبه در نخستین همایش مشاوران جوان استان گلستان با عنوان “جوانان رهروان ولایت، مدیران فردا” افزود: انتخابات عرصه تصمیم گیری برای انقلاب است و دشمن همیشه از انتخابات سوءاستفاده کرده است.

وی افزود: انتخابات برای تغییر ریل نظام نیست و ریل نظام را باید به دست جوانان پرشور وانقلابی بگذاریم واز قطار انقلاب که سوت حرکتش در جهان شنیده می شود محافظت کنیم.

وی در ادامه با اشاره به اینکه فتنه گران دنبال یاس و ناامیدی در کشور هستند اظهار داشت:مردم در عمل ثابت کردند که خود محافظ انقلاب هستند، چون اصالت آن را خود آفریدند و رئیس جمهور نیز مسئول تداوم این حرکت در کشور است.

وی تصریح کرد: در دوم خرداد ۷۶ روی جوانان سرمایه گذاری صورت گرفت که اگر آن جوانان را رصد کنیم در آغوش دشمن و بلند گوی تفکرات صهیونیسم و آمریکا هستند.

الهام در ادامه بیان داشت: این خطا از هرخطایی بزرگتر است که جوانان را با با انقلاب و سرمایه های آن بالا بیاوریم وتحویل دشمنان دهیم .

مشاور حقوقی رئیس جمهورگفت:اما جوانانی که رهبری و ولایت را قبول داشتند  گروهی ازشهدا و جانبازان و گروهی در مسند علم و عمل هستند.

وی با بیان اینکه امام جوانان را به عنوان یک سرمایه می دانست افزود:حرکت انقلابی سوم تیر به عنوان بازگشت به انقلاب بود و روی جوانان به عنوان نسل جدید مدیریتی کشور سرمایه گذاری شد.

الهام بیان داشت:در دهه سوم انقلاب بازگرداندن مدیریت به جوانان هنر است.

وی با اشاره به اینکه باید به جوانان اعتماد کرد افزود:اعتماد به جوانان در کنار نسل اول انقلاب حرکت وتحول ارزشمندی بود که البته خطرات وآفاتی هم دارد.

مشاور حقوقی رئیس جمهورتصریح کرد:جوانان با روحیه انقلابی باید ساختار اجرایی و اداری و بروکراسی فرسوده را متحول کنند.

وی در ادامه یادآور شد:این نسل که می تواند با توان خود نظام بوروکراسی را متحول کند باید خود مرعوب ومنکوب قدرت ومال اندوزی و پست و مقام نشود.

الهام بیان داشت:ممکن است جوانی در ابتدای جوانی وزیر باشد اما بعد از اتمام کار ورفتن از قدرت نباید مسیر خود را عوض کند  وباید در مسیر انقلاب ولو با نبودن در پست اجرایی باقی بماند.

وی با اشاره به اینکه جوانان باید  از خود در امواج سیاسی مراقبت  کنند گفت:جوانان را در مدیریت جوانمرگ نکنیم بلکه پویا نگه داریم.

وی اظهار داشت:به جوانان یاد دهیم در کنار مدیران عالی تصمیم سازی کنند و آثار تصمیمات مدیران را ببینند .

وی عنوان داشت: این حرکت ، حرکت پویایی است وانقلاب در تداوم جوانان ماندگار به سوی موعود است.

الهام با اشاره به مشکلات پیش روی هر انقلاب گفت:انقلاب جهاد مستمر است و خدا در این حرکت کمال انسان را رقم زده است و واقعیت این است که مشکلات نباید ما را از اصالت ها دور کند.

مشاور رئیس جمهور بیان داشت: نگاه امام به جوانان نگاه مثبت بود و ما نگاه بدبینانه به جوان نداریم.

وی تزکیه وتطهیر را اولین چیزی دانست که امام و رهبر معظم  انقلاب از جوانان مطالبه دارند.

مشاور رئیس جمهور در ادامه بیان داشت:ما جوان را انسان غیر مسئول و گرفتار در مهلکه دنیا نمی بینیم بلکه جوان را از  این  منظر می بینیم که می تواند به اوج کمال وشایستگی برسد.

وی افزود:نگاه نظام به جوانان به عنوان سرمایه های مطلوب وامواجی ازآرمانگرایی است.

الهام  در ادامه با اشاره به اینکه آرمان های انقلابی در جوان ریشه دار است ،اظهار داشت:جوان در مدیریت جامعه دچار محافظه کاری نمی شود.

مشاور حقوقی رئیس جمهورتصریح کرد:آنچه از مدیران انتظار داریم در رابطه با خدا اخلاص، در رابطه با مردم خدمت و در رابطه با ولایت ،تبعیت است.

وی ولایت پذیری ووثوق به رهبری را از ویژگی مدیران و جوانان انقلابی ذکر کرد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=5661

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]