2

رئال مادرید با هت‌تریک رونالدو ، سلتاویگو را شکست داد

  • کد خبر : 57152
  • ۲۱ دی ۱۳۹۱ - ۱۲:۰۱

دور پنجم جام حذفی اسپانیا چهارشنبه شب با برگزاری ۳ دیدار دیگر پیگیری شد که طی آن صعود تیم‌های رئال مادرید، سویا و رئال زاراگوزا به مرحله بعدی رقابتها قطعی شد.

در چارچوب دور برگشت از مرحله یک هشتم نهایی مسابقات فوتبال جام حذفی باشگاه‌های اسپانیا موسوم به کوپا‌دل‌ری، شب گذشته (چهارشنبه) رئال مادرید که در دیدار رفت مغلوب سلتاویگو شده بود با هت‌تریک رونالدو میهمان خود، سلتاویگو را شکست داد و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد.

برای رئال رونالدو سه بار در دقایق ۳، ۲۴ و ۸۷ و سامی خدیرا یک بار در دقیقه ۸۷ گلزنی کردند تا مردان مورینییو ۴ بر صفر پیروز شوند. پیروزی کهکشانی‌ها در حالی رقم خورد که آنها از دقیقه ۷۲ با اخراج سرخیو راموس ۱۰ نفره بازی می‌کردند.

در دیگر بازی این مرحله سویا در خانه با نتیجه ۲ بر یک برابر میهمان خود، مایورکا تن به شکست داد اما با توجه به پیروزی ۵ بر صفر بازی رفت توانست راهی مرحله یک چهارم نهایی شود. برای سویا، مانول دل‌مورا در دقیقه ۲۲ گلزنی کرد و گل‌های مایورکا را هم  براندون در دقیقه ۵۲ و آلخاندرو آلفو در دقیقه ۵۶ به ثمر رساندند.

ساراگوسا هم شب گذشته میزبان لوانته بود که این بازی را با گل‌های فرانکو زوکولینی در دقیقه ۲۳ و پاکو مونتانس در دقیقه ۶۰  با نتیجه ۲- صفر برد، ضمن اینکه لوانته از دقیقه ۵۹ با اخراج هکتور روداس ۱۰ نفره بازی می‌کرد.

مرحله یک هشتم نهایی بازی‌‌های جام حذفی اسپانیا امشب با برگزاری سه دیدار به انتها می‌رسد:

ختافه – اتلتیکومادرید

بارسلونا – کوردوبا

بتیس – لاس پالماس

مشرق

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=57152

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]