7

به تصمیم ولاسکو برای انتخاب دستیارانش احترام بگذاریم

  • کد خبر : 59248
  • ۰۲ بهمن ۱۳۹۱ - ۷:۴۷

سرمربی سابق تیم ملی والیبال گفت: باید به تصمیم ولاسکو برای انتخاب دستیارانش احترام بگذاریم و کسی را به او تحمیل نکنیم.

 

حسین معدنی گفت‌: درباره چگونگی گزینش کادر فنی تیم ملی و دستیار ایرانی ولاسکو گفت: باید اجازه دهیم خود ولاسکو در مورد دستیارانش تصمیم بگیرد. او باید از نظر فکری آرامش لازم را برای این کار داشته باشد و تصمیم بگیرد که چه سیستمی به درد کارش می خورد و برای والیبال ایران مناسب است. نباید ولاسکو احساس کند چیزی به او تحمیل شده است. اگر خودش تشخیص داد از مربی ایرانی در کادر فنی تیم ملی استفاده کند، بهتر است از این که فردی به او تحمیل شود. باید تعامل دو طرفه‌ای با فدراسیون در این باره وجود داشته باشد، اما اگر فردی به کادر فنی تیم ملی از سوی فدراسیون تحمیل شود، اصلا خوب نیست. اما اگر توافقی بین دو طرف حاصل شود خیلی عالی است.

 

وی همچنین درباره شرایط تیم باریج اسانس، گفت: وضعیت تیم بهتر از دور رفت است و مصدومیت‌های غفور و چند تن دیگر از بازیکنان تقریبا برطرف شده است. خوشبختانه روند رو به رشدی داریم و معتقدم باز هم می‌توانیم بهتر شویم.

 

معدنی درباره بازی با شهرداری تبریز و پیروزی سه بر یک مقابل این تیم گفت: ما برای برد در این بازی برنامه‌ریزی کرده بودیم، حریف هم با تغییر نوع بازی قدری کار ما را دشوار کرد. در نهایت موفق شدیم تاکتیک‌ها‌ی مورد نظر را پیاده کنیم و هر سه امتیاز را به دست آوریم. ما با توجه به ابزاری که داریم استراتژی بازی‌ها را تدوین می‌کنیم. فکر می‌کنم اگر بازیکنان بتوانند تمام توانایی‌های خود را بروز دهند کیفیت خیلی خوبی را ارائه می‌دهیم.

 

سرمربی تیم والیبال باریج اسانس درباره بازی روز چهارشنبه تیمش مقابل پیشگامان کویر یزد گفت: دو تیم شرایط متفاوتی را دارند. یزد چندین مسابقه خود را باخته و محکوم به پیروزی است و ما هم در نوار پیروزی هستیم و شرایط خیلی خوبی داریم. بازی آسانی برای هیچ یک از دو تیم نیست امیدوارم که بتوانیم این مسابقه دشوار را با پیروزی پشت سر بگذاریم. ما برای مهار بازیکنان پیشگامان برنامه ویژه‌ای داریم. البته این تیم بازیکنان خیلی خوبی دارد و مهار آن کار بسیار دشواری است.

 

حسین معدنی درباره گسترش بداخلاقی‌ها در لیگ برتر والیبال خاطر نشان کرد: همه کسانی که دست اندرکار والیبال هستند مقصرند. ما مربیان، بازیکنان، تماشاگران، مسئولان برگزاری و داوران همه مقصر این بداخلاقی‌ها هستیم، اما می‌توان حاشیه‌ها را جمع کرد. با یک همفکری خوب باید با بداخلاقی‌ها برخورد کنیم. قبلا اگر مقابل حاشیه‌ها کوتاه آمدیم و رد شدیم دیگر نباید چنین کنیم و با محرومیت‌هایی که برای بازیکنان و مربیان خاطی در نظر گرفته می‌شود این موضوع را جمع کنیم. مطمئن باشید برخورد با حاشیه‌ها خیلی کار سختی نیست. اصل والیبال ورزش سالمی است و می‌توان فرهنگ اصیل والیبال را گسترش داد.منبع ایسنا

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=59248

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر