2

ایتالیایی ها نمی خواهند یک بار دیگر شکست بخورند

  • کد خبر : 91485
  • ۰۹ تیر ۱۳۹۲ - ۱۸:۴۲

تیم ملی والیبال ایران در حالی امشب(یکشنبه) در دومین دیدار خود به مصاف ایتالیا می‌رود که امید بسیاری به دومین پیروزی مقابل این تیم وجود دارد. سرمربی تیم ملی والیبال ایران در ایتالیا، درباره بازی امشب(دوشنبه) ایران در برابر ایتالیا اظهار کرد: بازی امشب برای ما فرصت مناسبی برای یادگیری و ادامه مسیرمان است.

ولاسکو با اشاره به دشواری بازی دوم در برابر ایتالیا خاطرنشان کرد: ما امروز مطمئناً ایتالیای بهتری را خواهیم دید، زیرا آنها نمی‌توانند و نمی‌خواهند یک بار دیگر در خاک خود شکست بخورند و علاوه بر آن تلاش می‌کنند تا به دور نهایی صعود کنند.

وی ادامه داد: حالا آنها بهتر ما را می شناسند، بنابراین بازی بهتری را ارائه خواهند داد، ما خسته هستیم اما اشتیاق زیادی داریم و به همین دلیل امیدوارم بتوانیم دوباره بازی خوبی را ارائه دهیم.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران در باره شرایط روحی بازیکنان ایران نیز گفت: از لحاظ روحی شرایط خوبی داریم، ولی شرایط روحی برای یک بازی خوب کافی نیست.

وی افزود: آنها قطعا استرس دارند چون سفر می‌کنند و خسته می‌شوند پس استرس دارند اما ما برای یادگیری و غلبه بر همین مشکلات در لیگ جهانی حاضر شده‌ایم، زیرا با همین استرس می‌توانیم خودمان را قوی‌تر کنیم.
ولاسکو در پاسخ به این سوال که آیا ایران می‌تواند عملکرد بازی اول خود را در برابر ایتالیا را تکرار کند، گفت: نمی دانم. امیدوارم.

وی در پاسخ به این سوال که برخی اعتقاد دارند شما برای هر بازی سورپرایز ویژه‌ای دارید، گفت: این‌طور نیست. تمام بازیکنان ما در یک سطح هستند.ما در ایران تیم «ب» داریم که در واقع تیم «ب» نیستند چون در سطح تیم «الف» هستند و فقط به خاطر تعداد بالای بازیکنان خوب در آن تیم هستند.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران خاطر نشان کرد: مربیان ایرانی من را در این طرح کمک می‌کنند. داوودی از تیم «ب» به ما ملحق شد و حالا آماده بازی در تیم «الف» است. من بازیکنان زیادی را عوض می‌کنم چون می خواهم به آنها شانس بازی در سطح اول جهان را بدهم.

ولاسکو درباره نظر سنجی سایت «گل» و انتخاب و قرار گرفتن وی بالاتر از کروش اظهار کرد: این افتخار بزرگی برای من است، چون کروش مربی بسیار بزرگ و محبوبی است.
وی ادامه داد: او کار بسیار بزرگی در ایران کرد و مشکلات بسیار بزرگتری نسبت به من داشت. کروش زمان کم‌تری داشت و بازیکنانش را کمتر در اختیار داشت. با این تفاسیر من از مردم ایران بسیار سپاسگزارم چون این افتخار بزرگی برای من است.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=91485

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر