2

تهدید اسرائیل مبنی بر ممانعت از عبور کشتی حامل کمکهای انسانی به غزه

  • کد خبر : 599
  • ۱۵ خرداد ۱۳۹۰ - ۲۲:۲۱

“رجب طیب اردوغان “، نخست وزیر ترکیه در خصوص تهدید رژیم صهیونیستی در رابطه با ممانعت از عبور کشتی حامل کمکهای انسانی به غزه گفت: آیا در دنیا می توان مانع فعالیتهای ارگانهای غیر دولتی شد؟ “رجب طیب اردوغان “، نخست وزیر ترکیه که در برنامه تلویزیونی کانال “تی‌جی‌آر تی ” این کشور موسوم به […]

“رجب طیب اردوغان “، نخست وزیر ترکیه در خصوص تهدید رژیم صهیونیستی در رابطه با ممانعت از عبور کشتی حامل کمکهای انسانی به غزه گفت: آیا در دنیا می توان مانع فعالیتهای ارگانهای غیر دولتی شد؟

“رجب طیب اردوغان “، نخست وزیر ترکیه که در برنامه تلویزیونی کانال “تی‌جی‌آر تی ” این کشور موسوم به “به سوی انتخابات ” شرکت کرده بود در پاسخ به سوالی در خصوص تهدید رژیم صهیونیستی در رابطه با ممانعت از عبور کشتی حامل کمکهای انسانی به غزه گفت: آیا در دنیا می توان مانع فعالیتهای ارگانهای غیر دولتی شد؟ آیا می توان مانع گروه “صلح سبز ” شد؟ آیا این کشتی که راهی می شود مجوز عبور دارد؟ بله دارد. پس دیگر نمی توان مانع عبور آن شد.

اردوغان در ادامه چنین گفت: مگر این کشتی حامل چیست؟ اسلحه که حمل نمی کند. حتی یک اسلحه هم وجود ندارد. صحبت تجارت اسلحه هم پس مطرح نیست. دیگر چه طوری می خواهند مانع عبور این کشتی شوند.

وی همچنین افزود: حالا کاری که آنها می خواهند بکنند چیست؟ یک سیاحت بین المللی صورت می گیرد و آنها در صدد ممانعت از آزادی یک چنین سیاحت هستند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=599

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر