2

باید رسانه‌ها در انتخابات آینده هوشیارتر عمل کنند

  • کد خبر : 60135
  • ۰۷ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۲:۱۳

حضور حداکثری مردم و برگزاری انتخابات درست، در انتخابات سال آینده بسیار اهمیت دارد و نباید اتفاقی بیفتد که انتخابات آینده تبعات منفی پیدا کند.

سید محمد حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار جامعه فارس درباره نقش رسانه‌ها در انتخابات ریاست جمهوری سال آینده گفت: به هر حال انتخابات به دلیل داشتن بازتاب جهانی برای کشور بسیار مهم و سرنوشت‌ساز است.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ادامه داد: متأسفانه در سال ۸۸ که حضور پرشکوه مردم را داشتیم و این حضور می‌توانست یک سرمایه بی‌بدیل برای نظام در عرصه‌های جهانی باشد، عده‌ای حوادثی را ایجاد کرده و به کشور لطمه زدند. البته هوشیاری مردم از رسیدن دشمنان به اهدافشان مانع شد.

حسینی تصریح کرد: اما آنچه که اهمیت دارد این است که انتخابات آینده نباید این تبعات را داشته باشد. اگر در انتخابات گذشته از قبل هشدار داده می‌شد و مراقبت بیشتری صورت می‌گرفت و همچنین دستگاه‌ها به وظیفه خودشان به درستی عمل می‌کردند آن مسائل پیش نمی‌آمد.

وی تأکید کرد: بنابراین این بار باید رسانه‌ها در انتخابات آینده هوشیارتر عمل کنند و اطلاع‌رسانی به موقع داشته باشند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی اضافه کرد: رسانه‌ها باید از اینکه عده‌ای بخواهند با جوسازی حرف خود را به کرسی بنشانند و فضای جامعه را غبارآلود نمایند اجتناب کنند.

حسینی تصریح کرد: الان  ۳۴ سال  از انقلاب اسلامی گذشته و هم جریان‌های سیاسی برای مردم شناخته شده است و هم کارنامه افراد معلوم است که چه توانمندی‌هایی داشته‌اند بنابراین نمی‌شود کسی بیاید و ادعاهایی کند که با واقعیت مطابقت نداشته باشد.

وی اضافه کرد: با این حال رسانه‌ها در اینکه فضای جامعه، یک فضای عقلانی و معقول شود نقش مهمی دارند تا مردم هم حضور گسترده و هم انتخاب درستی در انتخابات آینده داشته باشند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره پرداخت یارانه به مطبوعات نیز گفت: تلاش خودمان را می‌کنیم تا اعتبارات بیشتری را در این زمینه جذب کنیم و در اختیار مطبوعات بگذاریم.

حسینی گفت: به هرحال تلاش می‌کنیم، اما همه عوامل دستمان نیست.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=60135

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]