2

بحران سوریه باید از طریق داخل حل شود

  • کد خبر : 60189
  • ۰۷ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۶:۳۲

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران بر مخالفت ایران با هرگونه مداخله خارجی در سوریه تاکید کرد و گفت: بحران سوریه باید از طریق داخل حل شود.

سردار احمد وحیدی در حاشیه بازدید حافظان قرآن کریم نیروهای مسلح کشورهای اسلامی از دستاوردها و توانمندی های دفاعی کشور، اظهار کرد: نباید نیروهای مسلح سوریه که در خط مقدم مبارزه با رژیم صهیونیستی قرار دارند را تضعیف کرد.

وی افزود: راهکار مسئله سوریه گفت و گوی ملی و درونی در این کشور و باید از هر گونه دخالت خارجی صرف نظر کرد، زیرا این موضوع برای مردم این کشور مضر است.
وزیر دفاع دلیل مشکلات کنونی سوریه را دخالت های پنهان و آشکار رژیم صهیونیستی در این کشور خواند و تصریح کرد: ایران همواره در مورد سوریه موضعی منطقی داشته است.
وی در خصوص استقرار موشک های پاتریوت ناتو در مرز ترکیه با سوریه گفت: این اقدام را مفید نمی دانیم و معتقدیم میان کشورهای منطقه سوء تفاهم ایجاد می کند که این موضوع به نفع هیچ کس نیست.
سردار وحیدی اضافه کرد: ما همواره اقدامات بیگانگان را در کشورهای اسلامی با سوء ظن نگاه کردیم، چون هیچ کارکرد مثبتی برای ما نداشته است. دشمنان همواره  با برخی اقدامات در صدد ایجاد اختلاف میان کشورهای اسلامی هستند.
وزیر دفاع درباره پرتاب کاوشگر تحقیقاتی به فضا در ایام دهه فجر خاطرنشان کرد: کار تحقیقاتی بر روی این کاوشگر مراحل نهایی خود را طی می کند و امیدواریم همراه با این کاوشگر موجود زنده نیز به فضا اعزام کنیم.
مهر
لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=60189

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر