1

حمله نیروهای امنیتی به یک زندان+تصویر

  • کد خبر : 60856
  • ۱۰ بهمن ۱۳۹۱ - ۲۲:۵۴

در پی اعتصاب غذای زندانیان سیاسی در زندان “الحایر” عربستان، نیروهای امنیتی آل سعود به این زندان حمله کردند و بازداشت شدگان را به شدت مورد ضرب و شتم قرار دادند.

تظاهرات اعتراض آمیز مردم در عربستان
به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، در پی حمایت شیخ “خلف العنزی” از اعتصاب غذای زندانیان، نیروهای امنیتی رژیم آل سعود به زندان یورش آوردند و العنزی را به شدت مورد ضرب و شتم قرار دادند.
به گفته یک شاهد عینی در زندان، نیروهای امنیتی با استفاده از شیلنگ آب فشار قوی به اعتصاب کنندگان حمله ور شدند. نیروهای امنیتی علاوه بر ضرب و شتم زندانیانی که دست به اعتصاب غذا زده بودند، برای توهین و تحقیر، موهای سر و صورت آنها را تراشیدند.
منابعی از داخل زندان الحایر خبر دادند که نیروهای ویژه به بندهای ۹ و ۸ نیز حمله ور شدند و همه دارایی های زندانیان را مصادره کرده، آن ها را به سلول های انفرادی قفس مانند منتقل کردند.
مردم عربستان در اعتراض به حمله نیروهای امنیتی به زندانیان بی دفاع، تظاهرات کردند و شعار ” ای زندانی آسوده باش، ما مبارزه را ادامه خواهیم داد ” سر دادند.
در ریاض هم مردم در تظاهراتی خواستار آزادی زندانیان و بازخواست عاملان حمله به زندان شدند. معترضان تاکید کردند تا زمانی که مطالباتشان برآورده نشود، به تظاهرات ادامه خواهند داد.
لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=60856

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر