4

حاشیه‌هایی که «یاغی» در دوران فوتبالش به وجود آورد+تصاویر

  • کد خبر : 61052
  • ۱۱ بهمن ۱۳۹۱ - ۲۱:۲۶

ماریو بالوتلی روز گذشته در شرایطی با سران میلان به توافق رسید که در طول دوران فوتبالش همواره حاشیه‌های فراوانی را به وجود آورده است.

مهاجم ایتالیایی تیم فوتبال من سیتی که روز گذشته با سران روسونری به توافق رسید تا آخرین لحظات حضورش در شهر منچستر حاشیه‌های زیادی را به وجود آورد و بدون شک یکی از دلایل اصلی انتقال یاغی دیوانه به میلان جنجال‌هایی است که او به وجود آورد.

بی تردید هیچ مربی‌ای به اندازه مانچینی به خاطر رفتارهای بالوتلی حرص نخورده. مانچو که خود بالوتلی را به سطح اول فوتبال دنیا معرفی کرد و در واقع «پدر فوتبالی» او محسوب می‌شود، بیش از همه نیز با او درگیر شده است.

*در زیر حاشیه‌هایی که این مهاجم به وجود آورده است را می‌بینیم. 

 

* درگیری با مانچینی در تمرین من‌سیتی

جدالی که در تمرین تیم من سیتی میان مانچینی و بالوتلی رخ داد به سرعت در رسانه‌ها منتشر شد.

 

 

 

*جک ویلشر؟ کی هست؟

جک ویلشر، هافبک آرسنال، که سال درخشانی را در ترکیب توپچی‌های لندن سپری کرده بود، از سوی فیفا به عنوان بازیکن جوان سال انتخاب شد. جایزه ای که برای انگلیسی‌ها جنبه ملی داشت و استقبال زیادی از آن شد؛ اما وقتی از بالوتلی در مورد این انتخاب سوال شد، گفت: «ویلشر؟ تا به حال چنین اسمی نشنیدم!».

 

 

* درگیری در اردوی پیش فصل در آمریکامن سیتی در اردوی پیش فصل سال ۲۰۱۱ در آمریکا به سر می‌برد و بالوتلی در دیدار مقابل لوس آنجلس گالاکسی در میدان حضور داشت.

در دقیقه ۳۰ این مسابقه و در یک حرکت عجیب و غریب، بالوتلی یک موقعیت عالی گلزنی را به شکلی مضحک از دست داد!

او در این صحنه در حالی که می‌توانست هم خودش براحتی گلزنی کند و یا هم تیمی خود را برای گلزنی یاری کند، درشرایطی که قصد داشت به طور نمایشی توپ را با پشت پا وارد دروازه حریف کند، به شکلی مبتدیانه توپ را به بیرون زد تا با عصبانیت شدید سرمربی خود روبرو شود و مانچینی بلافاصله پس از دیدن این صحنه او را از بازی بیرون کشید و میلنر را جایگزین او کرد که این مساله موجب درگیری لفظی او با سرمربی خود در کنار زمین شد!

 

 

*آتش بازی در خانه

ماریو با یک بازی فوق‌العاده در مقابل منچستریونایتد توانست در برد ۶-۱ تیمش در دربی منچستر ۲ گل به ثمر برساند. در کمتر از ۳۶ ساعت پس از این بازی در حالی که قصد داشت در خانه برای خود آتش‌بازی راه بیندازد خانه خود را به آتش کشید! البته او از این آتش جان سالم به در برد؛ اما بار دیگر علاقه خود به انجام کارهای خارق‌العاده را به همگان نشان داد.

 

* خواهش مورینیو و اخراج سوپرماریو در دومین دقیقه

ژوزه مورینیو در خاطره‌ای از ماریو بالوتلی می‌گوید می‌توان کتابی ۲۰۰ صفحه‌ای از بالوتلی در ژانر کمدی نوشت. به یاد دارم که با روبین کازان بازی داشتیم. در کازان من هیچ مهاجم تخصصی در اختیار نداشتم. نه میلیتو، نه اتوئو. همه مصدوم بودند. واقعا به دردسر افتاده بودم و ماریو تنها گزینه من بود.

دقیقه ۴۲ یا ۴۳ ماریو یک کارت زرد گرفت. بنابرین زمانی که بین دو نیمه به رختکن رفتیم می‌توانم بگویم از ۱۵ دقیقه آن، ۱۴ دقیقه را با ماریو صحبت کردم. به او گفتم ماریو نمی‌توانم تو را با بازیکن دیگری عوض کنم. ماریو هیچ گزینه تعویضی ندارم. هیچ مهاجمی روی نیمکت نیست. ماریو فقط با توپ کار کن و اگر کسی قصد داشت تو را عصبانی کند، واکنشی نشان نده. ماریو اگر داور اشتباه کرد هیچ واکنشی نشان نده. ماریو خواهش می‌کنم. می‌دانید نتیجه چه شد؟ او در دومین دقیقه از نیمه دوم اخراج شد!

 

 

 

*من پولدار هستم!

تنها چند روز از انتقال بالوتلی از اینتر به منچسترسیتی سپری می‌شد که به تیتر اول رسانه های انگلیسی تبدیل شد. او در راه رفتن به محل تمرین تیم، به دلیل سرعت زیاد از مسیر منحرف شد و آئودی R8 گران قیمتش را به آهن پاره تبدیل کرد. او در هنگام تصادف مبلغ زیادی پول نیز به همراه داشت و در پاسخ به سوال پلیس در مورد علت این مسئله یکی از جملات به یاد ماندنی اش را بیان کرد: چون پولدار هستم.

 

* پرتاب دارت به سوی هم تیمی!

جنجال‌های بالوتلی در اولین فصل حضورش در سیتی با پرتاب دارت به سوی یکی از بازیکنان تیم جوانان باشگاه به اوج رسید. خوشبختانه در این جریان کسی آسیب ندید و باشگاه هم بعد از تحقیقاتی که انجام داد، جریمه‌ای برای او در نظر نگرفت؛ اما این حادثه باعث شد تا در همان اولین فصل، زمزمه فروش این ستاره جنجال ساز ایتالیایی به خاطر بدرفتاری هایش به گوش برسد.

* چرا همیشه من؟

بالوتلی در بازی مقابل منچستر یونایتد که پیروزی تاریخی ۶ بر یک من سیتی در اولدترافورد انجامید پس از اینکه یکی از گل های بازی را به ثمر رساند، با نشان دادن پیراهنش «چرا همیشه من؟» به شادی پس از گل پرداخت.

 

فارس

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=61052

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر