1

” برتری های جمهوری اسلامی ایران “

  • کد خبر : 62792
  • ۲۲ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۰:۱۵

راهپیمائی ۲۲ بهمن ۱۳۹۱ نشان خواهد داد که مردم پشت سر رهبری و نظام اسلامی ایستاده اند و امیدوارم مسؤلین قدر این مردم را بدانند و با کنار گذاشتن اختلافات به مردم خدمت نمایند

نظام جمهوری اسلامی ایران در بین نظام های سیاسی دنیا برتری های منحصر به فردی دارد که در این یادداشت تحت عنوان « ترین های جمهوری اسلامی » به آن می پردازم :

۱- رهبری

یدون تردید رهبری در نظام جمهوری اسلامی با توجه به شرائطی که در قانون ، برای رهبری و چگونگی انتخاب این جایگاه در نظر گرفته شده ویژه گی هائی دارد که قطعا منحصر به فرد است از قبیل :

پاک ترین ، مدبرترین ، شجاع ترین ، ساده زیست ترین و در عین حال مظلوم ترین فرد در بین رهبران جهان ، رهبر جمهوری اسلامی ایران است و اگر کسی در جریان زندگی شخصی امام (ره) و مقام معظم رهبری باشد به خوبی تصدیق خواهد کرد.

بحرانهائی که تاکنون در کشور پیش آمده و براحتی تدبیر شده است از قبیل : جنگ ، غائله بنی صدر ، منافقین ، اصلاح طلبان تندرو ، فتنه ۸۸ ، انحراف و…اگر در هر کشوری رخ می داد باعث سقوط آن کشور می شد ولی با تدبیر رهبری نظام ،از آن عبور شده است که نشانه مدیر و مدبر بودن رهبری جمهوری اسلامی ایران است.

۲- نظام مدیریتی

بهترین نظام سیاسی که هیچ گاه به بن بست نرسیده وهرگز نخواهد رسید نظام سیاسی ایران است و علیرغم اختلافات زیادی که تا کنون بین مسؤلین پیش آمده اما هیچگاه نظام را تهدید نکرده و هرگاه به خطر نزدیک شده است با نهیب رهبری مشکل حل شده وبن بستی پیش نیامده واین امر نشانه « برترین نظام سیاسی » است که راههای عبور از بحران به آسانی در آن دیده شده است.

۳- دشمنان

بیشترین ،سخت ترین ، بی رحم ترین و بی منطق ترین دشمنان را در بین کشورهای دنیا جمهوری اسلامی ایران دارد و تنها نظامی که درون خودش دشمنان مسلحی دارد (منافقین) که با دشمن در حال جنگش ( صدام ) هم پیمان شده و به کمک او شتافته اند ایران است.

اقدامات خصمانه غربیها و تحریمهای پی در پی نشانه بی رحمی دشمنان ایران وغیر منطقی بودن اقدامات آنان است که بخاطر وضوح مطلب نیازی به ارائه برهان در این خصوص نمی بینم.

۴- مردم

وفادارتری ، با شعورترین ، شجاع ترین ، صبورترین و نجیب ترین مردم دنیا ، مردم ایران هستند که هشت سال جنگ را اداره کردند و آنچه تا کنون باعث ثبات نظام شده پیوند خوب بهترین رهبر و بهترین مردم است که ثمره آن این شده که سخت ترین دشمنان ایران نتوانند هیچ غلطی بکنند.

این سخن حقیر نیست بلکه خداوند در قران ملت ایران را بهترین مردم معرفی کرده است ، هنگامی که برخی مسلمانان از دین خارج می شدند آیه زیر نازل شد:

یَا أَیُّهَا الَّذِینَ آمَنُوا مَنْ یَرْتَدَّ مِنْکُمْ عَنْ دِینِهِ فَسَوْفَ یَأْتِی اللَّهُ بِقَوْمٍ یُحِبُّهُمْ وَ یُحِبُّونَهُ أَذِلَّهٍ عَلَى الْمُؤْمِنِینَ أَعِزَّهٍ عَلَى الْکَافِرِینَ یُجَاهِدُونَ فِی سَبِیلِ اللَّهِ وَ لاَ یَخَافُونَ لَوْمَهَ لاَئِمٍ ذٰلِکَ فَضْلُ اللَّهِ یُؤْتِیهِ مَنْ یَشَاءُ وَ اللَّهُ وَاسِعٌ عَلِیمٌ‌ ﴿المائده، ۵۴﴾

اى کسانى که ایمان آورده‏اید ، هر کس از شما از دین خود برگردد ، به زودى خدا گروهى [ دیگر ] را مى‏آورد که آنان را دوست مى‏دارد و آنان [ نیز ] او را دوست دارند . [ اینان ] با مؤمنان ، فروتن ، [ و ] بر کافران سرفرازند . در راه خدا جهاد مى‏کنند و از سرزنش هیچ ملامتگرى نمى‏ترسند . این فضل خداست . آن را به هر که بخواهد مى‏دهد ، و خدا گشایشگر داناست .

وقتی مردم از پیامبر (ص) پرسیدند این گروه چه کسانی هستند پیامبر (ص) به سلمان فارسی اشاره کرده و فرمودند قوم سلمان ، یعنی ملت شریف ایران.

بنابر این با این وپژگی هائی که در ایران وجود دارد براحتی مشکلات را پشت سر خواهد گذاشت و راهپیمائی ۲۲ بهمن ۱۳۹۱ نشان خواهد داد که مردم پشت سر رهبری و نظام اسلامی ایستاده اند و امیدوارم مسؤلین قدر این مردم را بدانند و با کنار گذاشتن اختلافات به مردم خدمت نمایند. والسلام

خبرآنلاین

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=62792

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر